TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Ruszyła wielojęzyczna strona internetowa promująca Małopolsk

Data wysłania: 2007-05-08 14:46 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Od początku maja pod adresem www.visit.malopolska.pl działa nowa, wielojęzyczna strona internetowa województwa małopolskiego, na której reklamowane są m.in. atrakcje turystyczne regionu.

Zdaniem Kingi Krasoń z biura prasowego małopolskiego Urzędu Marszałkowskiego, nowa strona przeznaczona jest przede wszystkim dla turystów, których ma zainteresować regionem. Obecnie można ją przeglądać w pięciu wersjach językowych (po polsku, angielsku, niemiecku, francusku oraz rosyjsku), ale już teraz planowane jest uruchomienie kolejnych wersji językowych.

Na stronie turyści znajdą informacje o największych miastach Małopolski, miejscach UNESCO, bogactwie przyrody (parkach narodowych i krajobrazowych), najciekawszych imprezach w regionie oraz ofertę turystyki aktywnej a także muzeów, galerii i teatrów. Mogą też zapoznać się z lokalnymi tradycjami, małopolskimi przysmakami i ciekawostkami z regionu. Osoby zainteresowane znajdą tu też kilkaset linków do stron zewnętrznych: samorządów lokalnych, poświęconych atrakcjom turystycznym a także ciekawym imprezom. Strona aktualizowana jest raz w tygodniu, a informacje o niej pojawią się w maju w wybranych portalach turystycznych a także w punktach informacji turystycznej w regionie.

    • Małopolska nareszcie się promuje w Necie 

      [2007-05-08 14:46 85.168.136.*]

      Gratulacje!!! Nareszcie ktos wpadl na rozsadny sposob promocji : wielojezycznosc.
      Dobrze byloby, zeby pomysl powielono w pozostalych regionach Polski i jeszcze wejsc na strony miedzynarodowe, lub wykazac zainteresowanie ukazaniem sie (swojego adresu internetowego regionu ) w majacym sie ukazac Europejsckim Roczniku Turystycznym, przygotowywanym przez Académie Européenne de Tourisme (AET) ( autorstwa Claude Origet i Sophie Jousselin ). Rozmawialam z autorkami tegoz rocznika; wspominaly o malym zainteresowaniu ankieta, jaka byla rozeslana poczta elektroniczna do regionow turystycznych (ktorych adresy staralam sie uzyskac i bylo to mozliwe za posrednictwem Zakladu Geografii Turyzmu UJ). A chodzilo o inwentarz danych turystycznych, i roli turystyki w tychze regionach.
      Zaproponowalam wtedy, zeby ponowic apel o wypelnienie i odeslanie ankiet. Zeby zachecic adresatow, zaproponowalam przetlumaczenie tejze ankiety na jezyk polski (bezinteresownie) zeby byla zrozumiala bez watpliwosci w kazdym slowie.
      Jezeli osoby odpowiedzialne za sprawy turystyki w regionach, nie potraktowaly tej ankiety powaznie , to wydaje mi sie ze wskazuje to na brak zainteresowania promocja. W roczniku tymze (Annuaire Européenne de Tourisme) chodzi o to zeby umiescic te dane wlacznie ze strona internetowa danego regionu (wtedy kazdy potencjalny turysta w kazdym regionie Europy moze wejsc na strone internetowa i uzyskac niezbedne informacje). I w tym celu dobrze byloby zeby informacje turystyczne ukazywaly sie w kilku podstawowych jezykach, jak to ma miejsce w przypadku promocji Krakowa!!!. Z powazaniem. Miroslawa Woroniecki   odpowiedz »

      • Académie Européenne de Tourisme (AET)(c.d) 

        [2007-05-08 18:48 85.168.136.*]

        Dla wiarygodnosci, podaje jeszcze adres internetowy wspomnianej instytucji :
        http://www.tourism-academy.eu/
        Z powazaniem M.Woroniecki   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję