TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

Help Desk & Training Executive Galileo

Data wstawienia: 2005-02-11 10:19
Data ważności: 2005-03-15
Województwo: -wszystkie-

Help Desk & Training Executive / Galileo Polska

Do najważniejszych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć:

•Help desk dla użytkowników systemu Galileo
•Udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie
•Budowanie trwałych relacji z klientami firmy
•Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu rezerwacji Galileo

Oczekujemy:

•Znajomości komputerowych systemów rezerwacyjnych wykorzystywanych do sprzedaży biletów lotniczych
•Doświadczenia w sprzedaży biletów lotniczych oraz ugruntowanej wiedzy na temat konstrukcji taryf lotniczych
•Nastawienia na pomoc użytkownikom
•Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

W zamian za pełne zaangażowanie oferujemy:

•Motywacyjny system wynagradzania
•Stabilne warunki zatrudnienia

W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów na adres e-mail:
www.galileo.net.pl


Ogłoszeniodawca

Firma: Galileo Polska



Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

dodaj swoje ogłoszenie [+]


Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję