Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
Internetowa platforma rezerwacji hotelowej zaprzestała działalności i ogłosiła upadłość.
W sobotę tj. 14 września 2019 roku serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com przestał przyjmować rezerwacje, a na stronie internetowej pojawiło się oświadczenie o zakończeniu działalności.
Większość rezerwacji złożonych za pośrednictwem serwisu zostało anulowanych, o czym podróżni nie zostali poinformowani z wyprzedzeniem.
Amoma.com jako powód zakończenia działalności wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny.
Od swojego powstania nasz serwis z sukcesem działał na zasadzie wyszukiwania hoteli, które oferowały najlepszą jakość w stosunku do ceny. Podmioty twierdzące, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami marketingowymi, które przekierowują klientów do pośredników takich jak my. Odbywa się to w zamian za opłaty za kolejne kliknięcia. Agencje te są także często własnością firm działających w tym samym co my segmencie, co prowadzi do zaburzeń wolnej konkurencji. Rezultatem jest koncentracja rynku, na którym przetrwa jedynie niewielkie grono internetowych biur podróży. Obecnie władze wielu krajów prowadzą już dochodzenia przeciwko niektórym takim podmiotom zwłaszcza w Australii, Hiszpanii a ostatnio także w USA. Narzucone nam jednostronne praktyki handlowe uniemożliwiają kontynuowanie działalności. Dlatego też żałujemy, że musimy poinformować Państwa o zakończeniu naszej działalności ze skutkiem natychmiastowym - można przeczytać na stronie w oświadczeniu Amoma.com.
Platforma rezerwacji hotelowej zaleca poszkodowanym kontakt z hotelem w celu ustalenia czy rezerwacja na pewno została odwołana oraz ze swoim bankiem (chargeback), ponadto klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, jeżeli takowe zostało wykupione.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
Uzupełnienie odpływu pracowników wyzwaniem dla turystyki
POLREGIO przystąpiło do klastra Luxtorpeda 2.0.
Wyłoniono Mistrza Polskiej Wódki
Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego
Zarażenie chorobą przez owada w pracy - co warto wiedzieć
Przewoźnik lotniczy wstrzymuje reklamę w amerykańskich mediach
Listopad na lotniskach stosunkowo spokojny
Amerykańskie lotnisko obsłużyło najwięcej pasażerów
UNWTO: 3 scenariusze dla turystyki
