Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do influencerów
Osterreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, z realizuje projekt #iamAUT, mający na celu przeciwdziałanie presji związanej z mediami społecznościowymi.
Kampania, która rozpoczęła się na początku czerwca, zachęca influencerów do prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych, umożliwiając im cieszenie się wakacjami offline w Austrii. W tym czasie ich profile są zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów, którzy dzielą się autentycznym austriackim stylem życia.
W pierwszych etapach projektu międzynarodowi top influencerzy zostali zaproszeni do Austrii na urlop wolny od mediów społecznościowych. Influencerzy spędzili wakacje offline w czterech różnych regionach Austrii - w Salzburgu, Schladming, Salzkammergut i Seefeld. Ich konta były prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy zapewniali autentyczne wglądy w życie codzienne i kulturę Austrii. Dzięki temu kraj ten został przedstawiony jako idealne miejsce na cyfrową przerwę. Inicjatywa rozpoczęła się od niemieckiej influencerki xLaeta w Salzburgu, następnie włoskiej influencerki Giulii Lamarca w Schladming, Poliny Burashnikovej z Holandii w Seefeld w Tyrolu oraz Jitki Novackovej z Czech nad Traunsee. Austriaccy AUTfluencerzy przejęli ich kanały i przybliżyli milionom obserwujących prawdziwą Austrię.
Inicjatywa #iamAUT ma na celu zwrócenie uwagi na istotny problem społeczny, jakim jest presja mediów społecznościowych. Wiele osób jest przytłoczonych i potrzebuje pilnie przerwy od tego. Chcieliśmy także przedstawić różnorodne regiony Austrii jako idealne miejsca na całkowity wypoczynek, co nasi AUTfluencerzy osiągnęli w niezwykle autentyczny i zabawny sposób mówi Sandra Stichauner, CMO Osterreich Werbung.
Trzeci etap projektu: AUTfluencer Service dla polskich influencerów
Usługa AUTfluencer Service jest skierowana do influencerów również z Polski oraz tych, którzy prowadzą swoje media społecznościowe w języku polskim. Dzięki temu influencerzy mogą zgłaszać się do końca lipca na wakacje offline, a w tym czasie ich kanały będą zarządzane przez autentycznych austriackich AUTfluencerów. Dotychczas zgłosiło się już ponad 100 influencerów z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski) z łączną liczbą ponad 2,3 miliona obserwujących.
Do tej pory treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 milionów wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Osterreich Werbung. To dowodzi, jak bardzo istotny i aktualny jest temat prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych. Influencerzy z Polski mogą zgłaszać się na offline owe wakacje w ramach inicjatywy #iamAUT do końca lipca. Wszystkie informacje dotyczące udziału są dostępne na stronie www.iamaut.at.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Opóźniony alternatywny lot - czy przewoźnik powinien zapłacić 2 odszkodowania?
Zaostrzona konkurencja w branży turystycznej
ETC: Jak pandemia zmieniła sposób podróżowania?
Przeważają spadki w cenach zimowych imprez turystycznych
Lotnisko w Modlinie szuka możliwości rozwoju
Chińscy touroperatorzy na spotkaniu w Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Pobito rekord tygodniowej sprzedaży imprez turystycznych?
Tysiące turystów skorzystało z akcji Poznań za pół ceny
Czechy wprowadzają stan wyjątkowy
Światowa Organizacja Zdrowia nie popiera paszportów szczepionkowych
Kolejny sportowy minister turystyki
Hotelarze czekają na werdykt Trybunału Sprawiedliwości
Pasażer chciał odszkodowanie za przylot na inne lotnisko w tym samym mieście
Paszport polski przy wyjeździe z zagranicznego biura podróży.
Chorwacja wprowadza nowe ograniczenia
Dokąd polecą Polacy samodzielne na wakacje?
Marriott International rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych
W Słowenii powstanie nowy przewoźnik lotniczy?
Ponad milionowa kara dla wakacje.pl
Coraz więcej osób spędza czas pod żaglami
Tanie wycieczki KOPERNIK TRAVEL
