Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Marriott International rezygnuje z jednorazowych przyborów toaletowych
Największa międzynarodowa sieć hoteli poinformowała o planach wyeliminowania jednorazowych plastikowych przyborów toaletowych do grudnia 2020 roku. To już kolejna proekologiczna decyzja sieci Marriott.
Marriott International zapowiedział rozszerzenie inicjatywy mającej na celu zastąpienie malutkich, jednorazowych butelek z szamponem, odżywką i żelem do kąpieli większymi dozownikami, które obsługa hotelowa będzie mogła uzupełniać. Według sieci Marriott jedno uzupełnienie pojemnika zawiera taką samą ilość produktu, jak 10-12 małych butelek jednorazowego użytku, z których większość nigdy nie jest poddawana recyklingowi.
Celem działań jest zapobieganie przedostawaniu się na wysypiska śmieci około 500 milionów plastikowych butelek rocznie. Według wyliczeń Marriott International wymiana mini kosmetyków na montowane dozowniki we wszystkich hotelach przyniesie 30-procentową redukcję plastiku w sieci - pisze BBC.
Wymiany dokonano już w ponad tysiącu hoteli w Ameryce Północnej i sukcesywnie będzie ona obejmować pozostałe obiekty.
To nasza druga globalna inicjatywa mająca na celu zmniejszenie ilości plastików jednorazowego użytku w nieco ponad rok, co podkreśla, jak naszym zdaniem ważne jest ciągłe znajdowanie sposobów na zmniejszenie wpływu naszych hoteli na środowisko. To dla nas ogromny priorytet - powiedział Arne Sorenson, prezes i dyrektor generalny Marriott International.
Zmiany dotyczą następujących sieci hotelowych: Courtyard by Marriott, SpringHill Suites, Residence Inn, Fairfield by Marriott i TownePlace Suites. Ponadto. Koncepcję wdrożyły również cztery marki Marriott International - Aloft Hotels, Element by Westin, Four Points i Moxy Hotels, z kolei AC by Marriott jest na dobrej drodze do wprowadzenia zmian - poinformowano w komunikacie.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Przeważają spadki w cenach zimowych imprez turystycznych
Lotnisko w Modlinie szuka możliwości rozwoju
Hotelarze czekają na werdykt Trybunału Sprawiedliwości
Pasażer chciał odszkodowanie za przylot na inne lotnisko w tym samym mieście
Koleją na wakacje nad Adriatyk?
IATA: Ryzyko zakażenia koronawirusem w samolocie znikome
Postępowanie antymonopolowe przeciwko PKP Polskie Linie Kolejowe
Światowa Organizacja Zdrowia nie popiera paszportów szczepionkowych
Kolejny sportowy minister turystyki
Coraz więcej osób spędza czas pod żaglami
Wyżywienie na urlopie, czyli co warto wiedzieć
POT przedłuża nabór do sztandarowego projektu
GUS: 1,7 mln turystów spędziło wakacje nad Bałtykiem
Turyści korzystają z pięknej pogody
W Słowenii powstanie nowy przewoźnik lotniczy?
Ponad milionowa kara dla wakacje.pl
Chińscy touroperatorzy na spotkaniu w Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
Majowe obłożenie zapowiada się dobrze
Oferta zimowa w Rainbow sprzedaje się lepiej niż w 2019 r.
Muzeum Auschwitz z rekordową liczną odwiedzających
bilety lotnicze do anglii najtaniej jest www.jetservice.pl
Paszport polski przy wyjeździe z zagranicznego biura podróży.
