Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Poznań poprawia promocję
Pod marką Visit Poznań wystartowała całkowicie nowa odsłona oficjalnego portalu turystycznego Poznania i okolic przygotowana przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną (PLOT). Serwis ma bazować na treściach autorskich i jest przyjazny urządzeniom mobilnym.
Poznań staje się coraz popularniejszymi celem podróży wśród turystów polskich i zagranicznych, notując w 2023 rekordowa liczbę turystów.
Notujemy nieustanne zainteresowaniem aglomeracją poznańską, które przekłada się na zainteresowanie w Internecie. Dodatkowo 80% odwiedzających nasz portal to ruch z urządzeń mobilnych mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT.
Dotychczasowa wersja portalu poznan.travel powstała ponad dziesięć lat temu i wymagała znacznych zmian w zakresie estetyki, funkcjonalności, sposobu obsługi, bezpieczeństwa, stabilności działania, uwarunkowań prawnych, zakresu gromadzonych informacji i sposobu ich prezentacji, dostosowania do urządzeń mobilnych oraz dostosowania do odbioru przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Nowy serwis zyskał nową nazwą VisitPoznan.pl i oferuje zarówno informacje praktyczne, jak i opisy najważniejszych atrakcji w mieście i jego okolicach, przygotowane w wersji polskiej i angielskiej. W serwisie nie brakuje autorskich treści i zestawień atrakcyjnych dla turystów, np. top 10 rzeczy, które musisz zrobić w Poznaniu. W tym samym wirtualnym miejscu znajdują się także informacje dotyczące turystyki biznesowej i działalności Poznań Convention Bureau, bezpłatne wydawnictwa czy informacje o działalności samej organizacji.
Portal turystyczny Visit Poznań powstał w ramach zadania publicznego pn. "Nowoczesny portal turystyczny marki Poznań (Polskiej Marki Turystycznej): aktualizacja, modernizacja i popularyzacja narzędzia online służącego promocji i informacji turystycznej" dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0084/2310/ UDOT/DT/BP z dnia 27 czerwca 2023 roku (dofinansowanie w kwocie 170 tys. zł wobec 189 tys zł wartości projektu).
Ważna częścią projektu realizowanego w 2023 roku przez PLOT było wykonanie sesji zdjęciowych i klipów filmowych. Dzięki temu udokumentowano około siedemdziesięciu miejsc i atrakcji z Poznania i okolic, a materiały będą wykorzystywane przez PLOT zarówno w portalu visitpoznan.pl, jak i w promocji turystycznej dodaje Piotr Basiński, menedżer projektu portalu Visit Poznań.
Niestety nowa strona chodzi nieakceptowalnie wolno - ładowanie strony rzędu 30 sekund jest nie do przyjęcia pagespeed.web.dev . Sam adres visitpoznan.pl może być trudny do odnalezienia dla obcojęzycznych turystów i co więcej wyszukując visitpoznan trafiamy na stronę fundacji Visit Poznań. Stara strona o adresie poznan.travel wciąż działa.
Komentarze
Tagi:
Dział atrakcje turystyczne:
Które miasta powinny się
Na czym powinien opierać się rozwój
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Rekordowy, negatywny wpływ cen paliwa na ceny wyjazdów
Brexit: stowarzyszenie touroperatorów uspokaja turystów
Nocowanie.pl: obiekty akceptujące bony turystyczne mają więcej zapytań o noclegi
Wizz Air wprowadza zmiany w polityce bagażowej
Wzrośnie podatek lotniskowy w Wielkiej Brytanii
Co czytaliśmy w minionym roku?
Dokąd latali Polacy w wakacje?
Emirates: Mniej plastiku na pokładzie
Airbnb w Japonii pod znakiem zapytania
Dlaczego Itaka została partnerem TT Warsaw
Branża piwowarska zaniepokojona planami podwyżki akcyzy
Chińskie Hawaje zezwolą turystom korzystać z Facebooka
Nowe restrykcje covidowe w Grecji
