Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Sztuczna inteligencja pomaga na niemieckim lotnisku
Jeden z niemieckich portów lotniczych testuje robota, który ma zostać lotniskowym ekspertem. Uśmiechająca się do pasażerów robotyczna głowa nazywa się FRAnny.
Sześciotygodniową próbę przechodzi portier - robot, który jest efektem współpracy pomiędzy Fraport AG, operatorem lotniska we Frankfurcie, a DB Systel GmbH. FRAnny ma wspomóc personel ludzki w obsłudze klienta - jest w stanie zrozumieć i odpowiedzieć na pytania dotyczące podróży, obiektów lotniskowych, przekazać informacje o locie, czy drodze do restauracji. Ponadto robot może komunikować się w dziewięciu językach, w tym angielskim i niemieckim.
Próba, która rozpoczęła się na lotnisku we Frankfurcie, największym niemieckim hubie lotniczym, pomoże ocenić FRAnny pod względem funkcjonalności, akceptacji klientów i praktycznej przydatności w codziennych sytuacjach.
W czerwcu usługa oparta na sztucznej inteligencji ma również zostać przetestowana na głównym dworcu kolejowym w Berlinie, który codziennie obsługuje około 300 000 podróżnych. Pracownicy działu obsługi klienta w centrum informacyjnym Deutsche Bahn otrzymają "inteligentne" wsparcie od siostry FRAnny, Semmi.
Fraport i Deutsche Bahn wspólnie od 2017 roku badają potencjał sztucznie inteligentnych systemów obsługi klienta opartych na głosie. Pierwsza próba sztucznej inteligencji w obsłudze klienta odbyła się wiosną ubiegłego roku na lotnisku we Frankfurcie z wykorzystaniem poprzednika FRAnny. Wynikiem czterotygodniowych prób było około 4400 interakcji, które przez 75 procent pasażerów zostały ocenione pozytywnie. W oparciu o otrzymane informacje zwrotne zarówno komponent sztucznej inteligencji (AI), jak i interfejs użytkownika robota zostały ulepszone.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ciężka niedziela dla pasażerów Ryanair i Wizz Air
Rośnie popularność urlopów poza wysokim sezonem
Od dziś w Austrii obowiązuje lockdown
Przewidywane straty przewoźników lotniczych rosną
Europejskiej stolicy grozi paraliż
Lato 2018 - Itaka znów liderem atrakcyjnych cen?
Marszałek województwa dolnośląskiego nakłada karę na POLREGIO
Podróże biznesowe coraz ważniejsze dla niemieckiej turystyki
Apel o ochronę środowiska, czy wbicie szpilki konkurencji?
Kontrowersyjna wypowiedź o zamykanych restauracjach
Hotelarze integrowali się pod żaglami
Rego-bis rozpocznie loty z Radomia
Małopolska Organizacja Turystyczna zakończyła kampanię na Litwie i Łotwie
Wchodzą w życie znowelizowane przepisy dot. roamingu w UE
Komisja Europejska rozluźni ograniczenia dot. pomocy państwa
