Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Heathrow wprowadza limit pasażerów
Władze lotniska Heathrow postanowiły o ograniczeniu liczby pasażerów, którzy mogą być obsłużeni w ciągu dnia.
Lotnisko będzie mogło odprawić maksymalnie 100 tys. osób dziennie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Heathrow, John Holland-Kaye, kiedy liczba pasażerów na lotnisku przekracza ten limit, pojawiły się okresy, w których obsługa pasażerów spada do nieakceptowalnego poziomu. Wynika to z połączenia mniejszej punktualności przylotów (w wyniku opóźnień na innych lotniskach i w europejskiej przestrzeni powietrznej) oraz zwiększonej liczby pasażerów, która zaczyna przekraczać łączne możliwości linii lotniczych, obsługi naziemnej linii lotniczych i lotniska. Nasi koledzy wykraczają poza to, co możliwe, aby jak najwięcej pasażerów odleciało, ale nie możemy narażać ich na ryzyko dla ich własnego bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia. Dokonując tej interwencji teraz, naszym celem jest ochrona lotów dla zdecydowanej większości pasażerów na Heathrow tego lata i dać pewność, że każdy, kto podróżuje przez lotnisko, będzie miał bezpieczną i niezawodną podróż - uważa, cytowany w komunikacie Holland-Kaye.
Dyrektor generalny Heathrow podkreśla, iż rekrutację rozpoczęto w listopadzie ubiegłego roku w oczekiwaniu na zwiększenie przepustowości tego lata. Do końca lipca w ochronie będzie pracowało tyle samo osób, co przed pandemią. 25 linii lotniczych zostało przeniesionych do Terminalu 4, aby zapewnić więcej miejsca dla pasażerów i powiększyliśmy nasz zespół obsługi pasażerów.
Nowi pracownicy szybko się uczą, ale nie są jeszcze w pełni wdrożeni. Istnieją jednak pewne krytyczne funkcje w porcie lotniczym, które nadal są w znacznym stopniu niedofinansowane, w szczególności pracownicy obsługi naziemnej, którzy są zatrudniani przez linie lotnicze w celu zapewnienia personelu odprawy, załadunku i rozładunku bagaży oraz obsługi samolotów. Robią oni wszystko, co w ich mocy, korzystając z dostępnych zasobów, a my udzielamy im jak największego wsparcia, ale jest to znaczne ograniczenie ogólnej przepustowości lotniska. - przekonuje John Holland-Kaye.
Komentarze
Tagi:
Dział aktualności dnia:
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Także przewoźnik spoza UE może zapłacić odszkodowanie za opóźniony lot
PLL LOT przedłużają umowę z dostawcą rozwiązań technologicznych
UNWTO potępia decyzję USA o przywróceniu części ograniczeń turystycznych
Ile wytrzyma polska gastronomia?
Prawie pół Polski w czerwonej strefie, MSZ apeluje o rezygnację z podróży
Muzea w Stambule z ambitnym planem
Narodowy Instytut Dziedzictwa: nowa odsłona kampanii przeciwko niszczeniu zabytków
Włochy wydłużą ważność voucherów
Opłata recyklingowa także w gastronomii
PPL wspiera Port Lotniczy Poznań-Ławica
Panika może zaszkodzić bardziej niż sam koronawirus?
POT wzmacnia pion odpowiedzialny za promocję w internecie
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego Smaku
UIA wprowadza zmiany w strukturze swoich taryf
Czy kryteria zakazu lotów są sensowne?
Rego-Bis umożliwi turystom kibicowanie na Euro 2020
Boeing zakończył testy modelu 737 MAX
