Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
WARS testuje płatności wzrokiem
WARS S.A. rozpoczyna pilotaż innowacyjnego systemu płatności biometrycznych.
Od 8 maja klienci będą mogli przetestować technologię PayEye - nowatorską metodę płatności spojrzeniem - w restauracji stacjonarnej WARS, zlokalizowanej w budynku West Station al. Jerozolimskich 142A przy Dworcu Zachodnim w Warszawie.
PayEye to polski fintech, który opracował autorską technologię płatności biometrycznych, łączącą skan tęczówki oka i twarzy. System umożliwia dokonywanie płatności bez użycia telefonu, karty czy gotówki - wystarczy jedno spojrzenie. Technologia jest przygotowana do integracji z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, w tym z aplikacją mObywatel, co otwiera dodatkowe możliwości, np. automatyczne potwierdzenie pełnoletniości przy zakupie produktów objętych ograniczeniami.
Cieszy mnie, że WARS kontynuuje pracę i wdraża rozwiązania, które pozwalają uprościć i uporządkować procesy. To krok w stronę nowoczesnych, efektywnych zmian - mówi Radosław Groblewski, Prezes Zarządu WARS S.A.
Pilotaż ma charakter testowy. Pozwoli ocenić techniczne działanie systemu, komfort obsługi i poziom akceptacji wśród pasażerów oraz klientów. WARS S.A. planuje analizę potencjału dalszego wykorzystania technologii - od gastronomii, przez zakup biletów, po dostęp do dodatkowych usług kolejowych.
WARS chce czerpać z bogatego doświadczenia, ale jednocześnie otwierać się na nowe kanały sprzedaży i potrzeby nowych klientów. Widzimy coraz więcej pasażerów z młodszych pokoleń, dla których marka WARS nie jest jeszcze rozpoznawalna. Dlatego sięgamy po nowoczesne technologie, które pozwolą nam lepiej odpowiadać na ich oczekiwania. - mówi Mikołaj Pawlak, Dyrektor Wykonawczy Biura Strategii i Marketingu WARS S.A.
Wprowadzenie płatności spojrzeniem to część szerszej strategii cyfrowej transformacji WARS S.A. Celem jest stworzenie nowoczesnego, zintegrowanego ekosystemu usług kolejowych - opartego na personalizacji, automatyzacji i wygodzie pasażera.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Accor zadowolony z wyników za I
Turcja notuje wzrost przychodów z
IATA: rośnie popyt na loty, spadają wskaźniki wypełnienia
Egipt przedłużył program bezpłatnych wiz
Nowe wydarzenie dla branży
Linia SKY express rozwija
Sopot podsumował kampanię promocyjną poza
Inpost wchodzi na turystyczne
Wybrano Ambasadorów Sportu i
Rośnie liczba turystów w
Początek roku w greckiej turystyce poniżej
Dyrektor Small Planet Airlines rezygnuje z stanowiska
Drezno szykuje atrakcje dla turystów w ramach kampanii tematycznej
Turecka branża turystyczna: Nie rezygnujcie z przyjazdów
Polska w Top 20 organizatorów spotkań
PKP Intercity wstrzymuje sprzedaż wakacyjnych biletów
Bliżej wyższych odszkodowań dla pasażerów kolei
Wielkopolscy kandydaci do Certyfikatu POT
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych przelotów
Rzecznik MŚP postuluje o zniesienie ograniczeń dla najmniejszych przewoźników
McDonald`s odchudzi zestawy dla najmłodszych
Niemiecki przewoźnik zbankrutował
Kolejni przewoźnicy dołączają do Wspólnego Biletu
Nowa odsłona portalu Zabytek.pl ma być bardziej przyjazna turystom
