Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Wzrasta wkład turystyki do brytyjskiej gospodarki
Turystyka ma coraz większy wpływ na gospodarkę Wielkiej Brytanii.
Najnowszy raport Stowarzyszenia Brytyjskich Biur Podróży ABTA "Driving Growth - The economic value of outbound travel" ujawnia, że łączny wkład brytyjskiej branży turystycznej do gospodarki Wielkiej Brytanii wynosi 37,1 mld GBP, co stanowi wzrost o 36% od 2014 roku.
Wzrost ten nastąpił w dość trudnym okresie dla światowej turystyki - słaby funt, widmo Brexitu, zagrożenie terroryzmem oraz ciągła niepewność polityczna i ekonomiczna. Według ABTA, świadczy to o odporności branży turystycznej.
Nasza branża jest również generuje wiele miejsc pracy - bezpośrednio zatrudniając 221 000 miejsc pracy i wspierając 526 000 miejsc pracy w całej gospodarce. To więcej miejsc pracy niż w brytyjskim przemyśle hutniczym, stalowym i elektrycznym, nie mówiąc już o rybołówstwie - przekonuje prezes ABTA, Mark Tanzer.
ABTA przedstawi te dowody parlamentarzystom i urzędnikom w nadchodzących miesiącach, aby pomóc im zrozumieć prawdziwą wartość branży turystycznej. Zwrócimy również uwagę, że dzięki odpowiedniej polityce i ramom podatkowym, podróże i turystyka mogą być katalizatorem dalszego wzrostu i tworzenia miejsc pracy w całej Wielkiej Brytanii - uważa Tanzer.
Raport został przedstawiony na konferencji ABTA "Brexit and the Future of the UK Travel", która odbyła się w Londynie. Goście wydarzenia usłyszeli o konsekwencjach Brexitu dla branży turystycznej, jak również o możliwych scenariuszach politycznych, które mogą jeszcze zostać zrealizowane. Kluczowe tematy poruszane w trakcie całego wydarzenia obejmowały m.in. siłę oraz odporność brytyjskich turystów, gotowość biznesową i potencjalny wpływ zakłóceń, które nastąpiłyby w przypadku wyjścia Wielkiej Brytanii z UE bez osiągnięcia porozumienia, pod koniec marca, a także znaczenie informowania klientów o faktach, w obliczu zaostrzonej retoryki medialnej.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Itaka zmienia proces autoryzacji dokumentów
Szybciej z Wrocławia do Poznania
Szybciej z Warszawy do Krakowa?
Interferie dołączyły do strony rezerwacyjnej Polskiego Holdingu Hotelowego
Polacy powrócili do biur podróży
Praktyczne zarządzanie jakością obsługi gościa- 09-10.05 Poznań
Tunezja: kwarantanna dla niezaszczepionych
Właściciel Fru.pl wchodzi na kolejny rynek
Sąd zastanawiał się, czy przy imprezie turystycznej też należy się odszkodowanie za opóźnienie lotu
Gdzie chcieliby polecieć Polacy?
Poznań pokazuje wzrosty obłożenia
Oficjalnie: Grecja znosi kwarantannę dla zaszczepionych turystów z UE
POT wręczyła rekomendacje dla organizatorów kongresów i incentive
Sąd nakazał rozbiórkę warszawskiego hotelu
Harmony Polish Hotels świętuje
Sprawdź dlaczego warto sprawdzać poziom angielskiego!
TUgether: sytuacja branży spotkań przypomina pełzający lockdown
