Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Zobacz także
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i VIP
Stanowisko Parlamentu Europejskiego w sprawie zmiany przepisów dot. praw pasażerów
Uderzenie pioruna stanowi nadzwyczajną okoliczność?
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Nowe narzędzie dla pasażerów linii lotniczych
Serwis AirHelp, poinformował o wprowadzeniu nowej funkcjonalności, która ma ułatwić proces starania się o rekompensatę za opóźniony lub odwołany lot.
Według zapowiedzi przedstawicieli serwisu, narzędzie umożliwia użytkownikom automatyczne przeszukiwanie skrzynki mailowej w celu znalezienia danych dotyczących lotów, które doświadczyły pewnych utrudnień (określonych w Rozporządzeniu (WE) 261/2004) w ciągu ostatnich trzech lat. Sprawdza ono także czy pasażerowi przysługuje odszkodowanie za odwołany lub opóźniony lot.
Ponadto, wybierając opcję przeszukiwania skrzynki mailowej, AirHelp generuje raport dotyczący podróży, którym można podzielić się ze znajomymi.
AirHelp działa obecnie w 11 krajach, a w listopadzie 2013 firma otworzyła w Gdańsku centrum doradztwa dla pasażerów linii lotniczych, które obsługuje klientów w języku polskim, angielskim, szwedzkim, duńskim, włoskim, rosyjskim, niemieckim i francuskim.
"Nasze nowe narzędzie umożliwiające przeszukiwanie skrzynek mailowych, sprawia że jesteśmy o krok dalej w kompleksowej obsłudze klienta. Co najważniejsze, możemy dotrzeć do lotów, które odbyły się do trzech lat wstecz" - mówi dyrektor generalny i współzałożyciel AirHelp, Henrik Zillmer. "Naszym celem jest pomoc pasażerom lotniczym. Ich satysfakcja i zadowolenie jest naszym nadrzędnym celem, dlatego też prowadzimy w ich imieniu cały skomplikowany proces roszczenia rekompensaty" - dodaje.
Prezentacja produktu odbyła się 6 maja 2014 roku w Nowym Jorku podczas TechCrunch Disrupt.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Kolej nie radzi sobie z pogodą
Strajk na europejskim lotnisku
Komunikacja w Poznaniu tylko dla Polaków
Biura podróży odpowiadają na reklamację
Na tropie hotelowej gastronomii
LOT odwołuje rejsy do Nowego Jorku
Konflikt prezydenta z inwestorem. Restauracja jednak powstanie
Samsung proponuje nowe rozwiązanie dla hoteli
Przystań Hotel&SPA w Olsztynie - co o nim sądzicie?
