Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Konferencje gastronomiczne na targach
Skuteczne prowadzenie biznesu gastronomicznego wymaga stałej obserwacji trendów na zmieniającym się rynku. Konieczne jest również dobieranie odpowiednich działań marketingowych, które pozwolą utrzymać dotychczasowych klientów i zdobywać nowych.
Odpowiedzi jak tego dokonać pomogą znaleźć eksperci z magazynu Food Service oraz firmy AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info. Organizator targów EuroGastro 2014, firma MT Targi Polska, zaprasza pierwszego dnia, tj. 26 marca, na konferencję marketingową magazynu Food Service, natomiast drugiego dnia na szkolenie prowadzone przez firmę AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info.
26 marca odbędzie się konferencja pt. "Rusz głową, czyli alternatywne możliwości zarabiania w restauracji", którą organizuje VFP Communications, wydawca magazynu Food Service, przy wsparciu merytorycznym AM HoReCa Communications. Wspólnie z zaproszonymi gośćmi Agnieszka Małkiewicz postara się odpowiedzieć na pytanie jak poradzić sobie na rynku w biznesie gastronomicznym oraz skąd czerpać inspiracje. Przedstawione zostaną sprawdzone rozwiązania pomocne w rozwoju restauracji. W trakcie wykładu zostaną również pokazane przykłady polskich i zagranicznych pomysłów, które okazały się sukcesem.
Konferencja odbędzie się 26 marca w sali konferencyjnej B na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w godz. 14.30 - 17.30. Aby wziąć udział należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.konferencje.media.com.pl i przesłać go wraz z potwierdzeniem przelewu do organizatora szkolenia. Koszt uczestnictwa to 149 zł netto.
Pozyskanie klientów, którzy odwiedzą restaurację i chętnie będą do niej wracać, to kluczowa kwestia dla każdego właściciela i managera obiektu restauracyjnego. W czasie szkolenia pt. "Obecna sytuacja rynku restauracyjnego. Jak odnaleźć się i zdobyć klientów w dzisiejszych czasach" Anna Dębska z agencji marketingowej AFMedia, właściciela serwisu GdzieZjesc.info, omówi jaki jest profil gościa restauracyjnego oraz jak najskuteczniej do takiego klienta dotrzeć. Podczas części wykładowej poruszone zostaną zagadnienia dotyczące aktualnej sytuacji rynku restauracyjnego w Polsce. Ekspert podpowie także jaki cel powinien postawić przed sobą restaurator oraz jak do niego dążyć.
Spotkanie odbędzie się 27 marca w sali konferencyjnej B na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, w godz. 11.00 - 14.00. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, należy wcześniej dokonać zgłoszenia na stronie www.gdziezjesc.info .
Na Targi EuroGastro obowiązuje oddzielna rejestracja. Można jej dokonać na miejscu lub online na www.eurogastro.com.pl rejestracja (rejestracja będzie aktywna do 24 marca 2014). Dla przedstawicieli branży, którzy dokonają rezerwacji przez Internet przewidziana jest 50% zniżka na bilet wstępu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział targi, konferencje, workshop:
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Rozkład jazdy PKP Intercity: uwagi pasażerów w tysiącach
Turcja zapowiada ułatwienia wizowe dla Polaków
Best Reisen rozbudowuje dział współpracy z agentami
W japońskich liniach lotniczych bez kabla
Rzym bezskutecznie walczy z turystami
Ludzki palec w kanapce z fast-foodu
Jak dostać zawału serca w restauracji
Zmiany na stanowiskach w Chopin Hotel Cracow
Tak nas widzą turyści z Izraela?
PLL LOT: pierwszy rejs Dreamlinera
Skuteczna promocja regionu. Czy w Polsce to możliwe?
