Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy UNWTO
W dniu 9 maja 2012 r., w gruzińskim Batumi odbyło się 54 posiedzenie Komisji Regionalnej Europy Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) z udziałem przedstawicieli 25 krajów.
W wydarzeniach wzięła udział Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Gościem specjalnym Komisji był Prezydent Gruzji Micheil Saakaszwili, który przedstawił perspektywy rozwoju gospodarki i turystyki Gruzji.
Podczas sesji omówiono Program Pracy Komisji Regionalnej Europy identyfikujący priorytety regionalne, perspektywy rozwoju turystyki do 2030 roku, a także zaprezentowano projekt PLATMA jako interaktywne narzędzie pracy z członkami. Dyskusja w dużym stopniu skoncentrowała się wokół problemu wiz, które są jednym z podstawowych czynników ograniczających ruch turystyczny.
Minister Katarzyna Sobierajska poinformowała, że Polska ma podpisane umowy o małym ruchu granicznym z Białorusią, Ukrainą i Federacją Rosyjską, które przyczyniają się do rozwoju turystyki. Poruszone w dyskusji kwestie utrudnień wizowych będą wykorzystywane w zabiegach UNWTO o wprowadzenie przez rządy ułatwień, takich jak uproszczenie procedur wydawania wiz, skrócenie terminu oczekiwania na wizę oraz zwiększenie ilości pracowników konsulatów.
W trakcie seminarium technicznego nt: "Destination Branding: Building New Opportunities in a connected Word" ("Branding celu podróży: tworzenie nowych możliwości w łączącym się świecie") zaprezentowano czynniki wpływające na przygotowanie skutecznego brandingu. Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej przedstawiła polskie doświadczenia w sferze brandingu ze szczególnym uwzględnienie największej kampanii promocyjnej na rynkach angielskim, niemieckim i francuskim.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział targi, konferencje, workshop:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Na własną rękę niekoniecznie taniej niż z biurem
Kanadyjski przewoźnik zawiesza loty
Ceny hoteli po katastrofie w Fukushimie stabilizują się
Jak się promować na Facebooku?
Trade & Travel rezygnuje z Łodzi
Cztery kuchnie w nowej restauracji
Tańsze paliwo na Okęciu w 2012 roku
W biurach panuje zasada: kto pierwszy, ten lepszy
Targi dla gastronomii rozpoczęte
