Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Strategia sprzedaży Ostatniemiejsca.pl
Sieć biur turystycznych Ostatniemiejsca.pl planuje ekspansję działań na arenie internetowej. Kluczem mają być nowe rozwiązania, które pozwolą klientom na szybsze i wygodniejsze wyszukiwanie oraz rezerwację ofert. W planach jest uruchomienie 30 placówek, czy to stacjonarnych agencji podróży, czy tych działających w sieci.
Ponadto spółka planuje powołanie przedstawicieli regionalnych, którzy sprawować mają pieczę i służyć pomocą nowym franczyzobiorcom. Firma ogranicza własną sprzedaż usług turystycznych przesuwając ją do oddziałów partnerskich. Do zadań centrali należeć będzie dalsze umacnianie pozycji na rynku turystycznym.
Od dawna funkcjonuje przekonanie, że większość turystów decydując się na zakup wycieczki, wybiera stacjonarne biuro. Dlatego rozwój mobilno-internetowego konceptu franczyzowego oraz tradycyjnych biur to nic innego jak odpowiedź na potrzeby klientów. Bezpieczeństwo plus wygoda gwarancją powodzenia.
Koszt inwestycji w tradycyjne biuro podróży wynosi 12,5 tys. zł, a w koncept internetowy ostatniemiejsca.pl-NET - 14,5 tys. zł netto. Sieć oferuje dodatkowe wsparcie partnerskie - szkolenia w zakresie: obsługi klienta, wiedzy o produkcie oraz obsługi narzędzi wykorzystywanych przez sieć. Właściciele, tudzież pracownicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w zagranicznych study tourach, które od dawna cieszą się popularnością w branży.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 09:59 83.20.197.*]
To są cwaniaki i oszuści. Uwaga na nich! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 10:43 178.73.16.*]
Uwaga na nich ! odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 11:26 83.20.197.*]
Jedyną strategią Ostatnich miejsc jest robienie ludzi w balona. Zarówno kontrahentów jak i klientów. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 14:52 89.76.21.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:13 83.29.72.*]
szczere wyrazy wspolczucia dla osob, ktore zainteresowane sa tego rodzaju oferta odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:35 31.61.130.*]
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 15:36 31.61.130.*]
Słyszałem, że fatalnie traktują swoich franczyzobiorców i że wcale nie ma tylu szkoleń jak to pieknie opisują, a prowizjami trzeba się z nimi dzielić. odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-24 16:43 95.51.206.*]
cwaniaki i oszuści to mało powiedziane, omijać szerokim lukiem takich ludzi odpowiedz »
Klienci wolą kupować przez internet?
[2012-02-29 13:44 79.184.103.*]
Najlepiej trzymać się od nich z daleka. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Podróżni wskazali najgorsze lotnisko świata
Mięsopust, karnawał, zapusty - wspaniała zabawa
EasyJest walczy z pyłem wulkanicznym
Alfa Star nie wierzy w koniec świata
HolidayCheck wyróżnił polskie hotele
700 osób straci pracę w PLL LOT?
Podróż śladami Unii Europejskiej?
Mieszkanie na wakacje we Lwowie
Travelplanet.pl poprawia wyniki
Hiszpania: ewakuacja z terenów objętych powodzią
PKP: jest gorzej, żeby było lepiej!
Turystyczny rekord w Kopalni Soli w Wieliczce
Airberlin i Alitalia podpisują umowę o partnerstwie code-share
Touroperator przyjazny agentom
OLT Express Germany w rękach holenderskiego inwestora
