Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Zobacz także
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne zatrzymani
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Wzrosty cen w biurach podróży spowalniają
Zakupy Lata 2026 jesienią mogą dać najwyższy zwrot z zainwestowanych pieniędzy
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Pracownica biura podróży zatrzymana przez policję
27-letnia Marta J., pracownica jednego z biur podróży w stolicy, została zatrzymana przez policję, po tym jak wyszło na jaw, że od kilku miesięcy oszukiwała klientów biura.
Pieniądze, które klienci wpłacali za zamawiane wycieczki, brała albo prosto do kieszeni lub podawała numer konta, który nie należał do biura. Niedoszłym wczasowiczom wydawała sfałszowane pokwitowania.
Właścicielka biura, która nie otrzymywała zapłaty za imprezy turystyczne - zwróciła się do klientów z prośbą o uregulowanie należności za wyjazdy. Wtedy sprawa wyszła na jaw. W sumie pracownica biura podróży ukradła 170 tys. złotych
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Oszustka w biurze podróżny
[2011-08-31 09:44 213.17.192.*]
Totalna głupota właściicelki , ze dopiero po kilku miesiacach sie obejrzała o kilku dniach od braku wpłaty organizatorzy monituja i blokuja dostep do systemu
a juz zupełnie nie rozumiem tej kobiety co ona myslała ze sie nie wyda , chyba ,ze była strasznioe zdeterminowana swoimi długami, albop grała na giełdzie myslac ,ze ssie uda i zwróci
Tadeusz odpowiedz »Oszustka w biurze podróżny
[2011-08-31 11:49 83.31.182.*]
nie znasz sprawy, nie wypowiadaj sie. po jakichkilku miesiacach? 3 tygodnie. odpowiedz »
Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-02 14:27 83.27.243.*]
3tyg.!! To i tak długo.. jak ktoś nie pilnuje interesu to tak właśnie sie kończy ;0 Najwyraźniej zostawiła praownicy wolną rękę.... Szkoda tylko, że zaufanie komuś tak żle się kończy ... odpowiedz »
Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-06 16:24 83.22.140.*]
Pracodawca tez ma prawo do urlopu. A złodziej w każdej branży może się trafić... niestety. odpowiedz »
Oszustka w biurze podróżny
[2011-08-31 10:04 83.5.114.*]
No cóż..
współczuć trzeba, motywów nie znamy, kradzież to kradzież.
jednak nie sądźmy pochopnie aby sami nie zostaliśmy osądzeni. odpowiedz »Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-02 18:10 83.19.133.*]
Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-02 18:16 83.19.133.*]
pracownicy obruszają się że się ich pilnuje. a jak się ufa to właśnie takie kwiatki mamy. w najlepszym razie siedzą na internecie, sprawdzają pocztę, albo siedzą na gadu gadu. mamy jeszcze facebook. jest tyle zajęć , którymi można się zająć w pracy. Wczoraj w telewizji śniadaniowej była mowa o zwolnionej pracownicy supermarketu, nawet kilku, za jedzenie pierogów i jedzenia. Pracownicy byli oburzeni, że jak można zwolnić kogoś za takie głupstwo. ale co by było jakby pracodawca pozwalał sobie na obcięcie bez podania przyczyny pensji? Ja kiedyś nie mogąc doprosić się, żeby nie korzystać z telefonu służbowego w prywatnych sprawach, pozwoliłam sobie po kolejnym takim razie podejść do pracownika i zadzwonić z jego komórki. trzeba było zobaczyć wyraz twarzy tego czlowieka! jakież było jego zdziwienie. w odpowiedzi wyjaśniłam, że przecież on robi dokładnie to samo przez cały czas.
pracownicy sami proszą się, żeby trzymać ich za twarz i kontrolować na każdym kroku. odpowiedz »Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-06 16:57 84.234.112.*]
Numer z telefonem - SUPER !!!!! gratuluję pomysłu. odpowiedz »
Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-07 09:57 83.5.232.*]
w pełni się z Tobą zgadzam, też na co dzień borykam się z identycznymi problemami. Pracownik potrafi przez 8 godzin podpierać ścianę w sklepie, a następnie pytać czy w tym m-cu otrzyma premię. Sprawę z telefonem załatwiłam dzieląc rachunek telefoniczny na 3 pracowników i od tego czasu przestali dzwonić odpowiedz »
Oszustka w biurze podróżny
[2011-09-08 10:19 193.239.244.*]
No cóż debili nie brakuje, a jak jeszcze są chciwi! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział aktualności dnia:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Polska turystyka rośnie i będzie
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Wizz Air w sprawie zaginionych bagaży
Muszyna będzie mieć obwodnicę.
Podsumowanie letniego sezonu nad Bałtykiem
Gdańsk i Pomorze na targach IMEX we Frankfurcie
Konkurs dla klientów sieci Accor na Facebooku
Fundusz Gwarancyjny jednak nie tak szybko?
Plebiscyt na najlepsze schronisko Małopolski
Grupa Louvre Hotels Group otwiera nowe hotele w Rosji i Algierii
Eurotunnel strajkuje. Rezerwacja biletów na weekend wstrzymana
Jedziesz do Francji? Kup alkomat!
Nowa atrakcja turystyczna w Bieszczadach
Na dworcu w Krakowie zapanował chaos
