Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Jak Kraków promował się w Holandii
6.377.131 to liczba Holendrów do których dotarł z kampanią promocyjną Krakowa Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie w dwóch ostatnich miesiącach 2016 r.
Kampania została zrealizowana we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Sfinansowały ja POT oraz UMK. Kampania obejmowała promocję Krakowa poprzez posty i reklamy w popularnych mediach społecznościowych: Facebooku, Twitterze, Instagramie oraz YouTube a także dodatkowo wzmocniliśmy ją poprzez reklamy w wyszukiwarce Google - mówi Andrzej Pawluszek, wicedyrektor ZOPOT w Amsterdamie.
Jak podają organizatorzy sama kampania w social mediach oraz Google dotarła do 4.128.618 Holendrów. Kampania online daje nam szansę nie tylko precyzyjnego określenia do ilu osób dotarliśmy z naszym przekazem, ale również badać profil indywidualnego odbiorcy - mówi Andrzej Pawluszek, podkreślając również sukces promocji Krakowa na Instagramie. Zdarzały się zdjęcia Krakowa, które były polubione przez 18 tysięcy osób - dodaje.
Kampania w Internecie to nie wszystko. 20 billboardów zachęcało do odwiedzenia grodu Kraka w Amsterdamie, Rotterdamie i Utrechcie. Jak podaje Iefke van Belkum z Clear Channel Nederland, kampania outdoor dotarła do przeszło 2 milionów osób. Najwięcej osób zobaczyło billboardy Krakowa w Amsterdamie - około 800 tyś., jednak wyniki w Rotterdamie i Utrechcie były zbliżone - mówi Iefke van Belkum.
Konsekwentnie promujemy się w Niderlandach i przynosi to efekty - mówi Katarzyna Gądek, zastępca dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa. Wtóruje jej Magdalena Osuch, która z ramienia Urzędu Miasta Krakowa współpracowała przy kampanii. Od kilku lat obserwujemy systematyczny wzrost odwiedzin z Holandii i gdy jeszcze w 2014 roku nasze miasto odwiedziło 35 tyś. Holendrów to już w zeszłym roku zbliżaliśmy się do 100 tysięcy - podkreśla Magdalena Osuch.
Elementem kampanii była również wizyta na początku grudnia 50 studentów uczelni turystycznej Inholland z Amsterdamu-Diemen, którzy prowadzili badania ruchu turystycznego w Krakowie, w tym samym okresie stolicę Małopolski odwiedziło prawie 200 agentów turystycznych TUI Nederland. Promocja Krakowa w Holandii to szereg różnych działań, które się wzajemnie uzupełniają - wizyty studyjne, wizyty dziennikarskie, współpraca branżowa, prezentacje, warsztaty - mówi Dominika Szulc, dyrektor Zagranicznych Ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli i podkreśla, że obecnie ZOPOT Amsterdam przygotowuje się do kolejnej edycji targów Vakantiebeurs w Utrechcie, które odbędą się w połowie stycznia. Trwa również kampania promująca zimę w Polsce. Od 21 grudnia do połowy lutego 2017 r. 21 taksówek z reklamami Polski jeździ po stolicy Holandii.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Ile Polacy muszą pracować na wakacje?
Kolejne sądowe zwycięstwo turystów nad Skarbem Państwa
Na akcjach Rainbowa można było nieźle zarobić
Nowa sieć kawiarni już wkrótce w Polsce
Nowy rozkład jazdy pociągów PKP Intercity
Ile AmRest zapłacił za 15 lokali KFC w Niemczech?
Uzdrowiska mogą stracić swój status?
Więcej transakcji w Merlinie X
Dokąd można polecieć z polskich lotnisk w sezonie letnim 2016?
Lufthansa wprowadza nową funkcjonalność dla biur podróży
Wizz Air wprowadza nową usługę
Turyści coraz częściej wynajmują prywatne mieszkania w Portugalii
