Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Podsumowanie półrocza branży winiarskiej
Członkowie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa podsumowują pierwsze półrocze roku. Czy w analizowanym okresie wzrosła sprzedaż win? Jakie perspektywy ma polski rynek winiarski?
Firma Jantoń pierwsze półrocze zamknęła prawie 10% dynamiką sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Jest to konsekwencja zwiększenia poziomu dystrybucji jej produktów. "Po pierwszym półroczu widzimy że przyjęta wcześniej przez naszą firmę strategia rozbudowy poziomu dystrybucji naszych produktów ma pozytywny wpływ na wyniki sprzedaży i pozwala nam na większą dynamikę rozwoju, niż tempo wzrostu rynku w kolejnych okresach" - tłumaczy prezes Jacek Jantoń.
W tym roku spółka Jantoń chce podwoić sprzedaż cydrów. Po pierwszym półroczu i planach na drugie półrocze firma jest przekonana, że zrealizuje ten cel. W ubiegłym roku organizacja również zanotowała dodatnią dynamikę sprzedaży w tym segmencie.
"Jest to wypadkowa wcześniejszej strategii opartej na wysokiej jakości naszego produktów oraz wdrożeniu długofalowej strategii marketingowej, której celem jest uzyskanie 20% udziału w rynku cydru" - podkreśla prezes Jantoń.
Sukces rynkowy cydrów to też wypadkowa tego, że klienci poszukują nowych wyrobów, nowych smaków, są zainteresowani produktami pochodzącymi z całego świata. "Pierwsze półrocze na polskim rynku cydru było stabilne" - mówi Jerzy Kwaśniewski, Prezes ZP Polska Rada Winiarska."Co oznacza pozyskanie stałych odbiorców tego trunku. Ciepły czerwiec spowodował zdecydowany wzrost zainteresowania produktem, którego sprzedaż ma tendencję wzrostową. Mamy nadzieję, że obecny sezon letni będzie dla branży bardzo korzystny i satysfakcjonujący" - dodaje.
W pierwszym półroczu br. roku spółka TiM S.A odnotowała stabilną sprzedaż cydru, zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym. Tutaj również prognozy na sezon letni są optymistyczne i obiecujące. "Notujemy wzrosty sprzedaży Cydru Polskiego oraz linii Polskich Klasycznych w porównaniu z miesiącami zimowo-wiosennymi" - powiedział Mariusza Glenszczyk, wiceprezes Spółki, dyrektor ds. handlu i marketingu TiM S.A. "Możemy z nieukrywaną satysfakcją ogłosić też, że spółka w pierwszym półroczu br. wypracowała wzrost sprzedaży na poziomie 15,6%. Jest to o tyle budujące dla nas jako dla organizacji, że cała branża winiarska w zeszłym roku zanotowała przyrost na poziomie 8-9%" - dodaje.
Firma TiM S.A. podkreśla też, że stawia sobie ambitne plany, nie tylko sprzedażowe, które zakładają ciągły, dynamiczny progres firmy w oparciu przede wszystkim o stabilne warunki towarzyszące prowadzonej działalności. Umacnia swoje wiodące brandy takie jak wino marki Cono Sur (ta marka jest w tym roku oficjalny sponsor Tour deFrance) , Cydr Polski oraz linia Polskie Klasyczne, wina: Oak Viev, Cudegee Creek, Tierra Aufera, Panul czy Portada. Sprzedaż tych marek firma wspiera własnymi działaniami (promocje sprzedażowe, reklama) oraz współpracą z agencją PR oraz agencją social media.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Polacy zmieniają alkoholowe preferencje
Prezydent podpisał nowelizację specustawy lotniskowej
Powołanie wiceministra odpowiedzialnego za kolej
DoubleTree by Hilton Wrocław zostanie otwarty w lecie
Wyjazd wakacyjny a ryzyko terrorystyczne
MSZ ostrzega przed wyjazdami do afrykańskiego kraju.
Egiptowi brakuje pieniędzy na utrzymanie zabytków
Ibis Styles zadebiutuje na rynku węgierskim
KLM zwiększy częstotliwość połączeń do Krakowa
Strzelanina na amerykańskim lotnisku
Przewoźnik sprzedawał bilety na pociąg, którego nie było
Laris Hotels Group otwiera nowy obiekt
Włoski sąd znosi ograniczenia dla przewodników turystycznych
Polskie miasta coraz popularniejsze na sylwestrowy wyjazd
Turyści chcą czystego powietrza
Dorota Dulińska odchodzi z MSiT
Ruszyła europejska kampania `Rezerwuj bezpośrednio`
Jak kobiety i mężczyźni organizują wyjazdy?
W lutym 2010 roku, odbędzie się wielkie otwarcie Restauracji Polka w Żelazowej W
