Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Województwo małopolskie zaprezentuje się w Discovery
Discovery zaprezentuje kampanię promocyjną województwa małopolskiego. Akcja "Smakowanie Małopolski" objęła krótkie programy, konkurs, pozaantenowy event oraz kampanię outdoorową.
Najbardziej zaskakującym punktem tej niestandardowej kampanii promocyjnej w kanałach Discovery jest seria krótkich programów, podczas których mieszkańcy regionu opowiadają o swoim życiu. Mało tego w kampanii zostały zaprezentowane takie atrakcje turystyczne Małopolski jak np. Tyniec, Dunajec, czy szlak architektury drewnianej. W ramach akcji zorganizowano również konkurs, którego finał będzie miał miejsce 29 i 30 sierpnia w Krakowie. Podczas tego eventu wystawcy oraz producenci przetworów z Małopolski poczęstują gości swoimi produktami, zaś z warzyw i owoców ułożona zostanie czterometrowy portret królowej Bony.
Relacja z eventu, który zostanie wyemitowany w Discovery Chanel oraz Discovery Word pojawi się w Discovery Historia. Zaproszenie na imprezę w Krakowie, przygotowane w formie spotu przez agencję Studio W., organizującej sam event, można obejrzeć na wszystkich tych kanałach. Mało tego, zostanie zaprezentowany film promujący Discovery Historia z serii "Miejsca", który powstał w Małopolsce. Działania outdoorowe obejmują po tysiąc billboardów oraz citylightów w największych miastach. Cała kampania zakończy się pod koniec września.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
S3 gotowa w całości. Pomorze Zachodnie czeka na czeskich
Cel: Innowacje, Technologie i Zrównoważony Rozwój w
Dział targi, konferencje, workshop:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Śmieci mogą zatrzymać rozbudowę gliwickiego lotniska
Serwis pogodowy dla Niemców w Polsce
Otwarcie Tatra Chalet w Zakopanem
Z Goleniowa do Oslo, Dublina i Edynburga
Piąty turnus wielkanocny w Licheniu
Internetowa karta pokładowa - nowe narzędzie Lufthansy
Plany Wizz Air na 2008: 6,2 mln pasażerów i 5 nowych samolotów
Chorwacja cena domków letniskowych
Bydgoszcz: IT i kawiarnia w zabytkowym tramwaju
Agencja Mienia Wojskowego przekazała samorządowi 25 hektarów lotniska w Pyrzowicach
Związkowcy Alitalii dostali ultimatum od konsorcjum włoskich przedsiębiorców
Kraków - kulturalną stolicą i gospodarczym smokiem?
Port Lotniczy w Balicach: zimowy rozkład lotów już gotowy
Sphinx zdobył "Koronę Turystyki 2010"
Samolot Centralwings Wrocław-Dublin lądował awaryjnie
