Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki - biuro w Poznaniu
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
Które lotniska zostały najwyżej ocenione przez AirHelp?
Jakość i obsługa podróżnych oraz punktualność to główne cechy najlepszych lotnisk na świecie. Które lotnisko zajęło pierwsze miejsce w rankingu Airhelp Score? Jak wypadło Lotnisko Chopina?
To oczywiste, że w podróżach ważna jest punktualność, a opóźnienia irytują i burzą nasze plany. Równie istotna jest jakość obsługi na lotnisku, gdzie zdarza się nam czekać długie godziny. Z rankingiem AirHelp Score możemy wybrać najlepsze lotnisko docelowe lub zaplanować choćby przesiadkę w jednym z najbardziej niezwykłych portów na świecie - komentuje Natalia Gębska, Country Manager w AirHelp.
W kategorii jakości i obsługi podróżnych bezkonkurencyjne okazały się lotniska w Singapurze, Monachium i Hong Kongu, otrzymując 10 na 10 punktów. Najlepsze z lotnisk, Singapore Changi Airport regularnie zwycięża w rankingach portów lotniczych. Na Changi pasażerowie mają do dyspozycji nie tylko sklepy i restauracje, ale także strefę SPA, basen na dachu, kino, konsole do gier, place zabaw, egzotyczne ogrody botaniczne czy darmową wycieczkę do centrum Singapuru.
Pod względem punktualności doskonale wypadło warszawskie lotnisko Chopina, uzyskując aż 8,42 punkty, co dało mu 20. pozycję na świecie w tej kategorii. To lepszy wynik niż uzyskany przez sklasyfikowane w pierwszej trójce lotniska w Monachium czy Hong Kongu.
Pozycja | Lotnisko | Kraj | Łączna liczba punktów | Jakość i obsługa | Punktualność | Sentyment SM |
1 | Singapore Changi Apt | Singapur | 9,07 | 10 | 8,81 | 6,08 |
2 | Munich International Airport | Niemcy | 8,66 | 10 | 8,16 | 4,84 |
3 | Hong Kong International Apt | Chiny | 8,42 | 10 | 7,45 | 5,63 |
4 | Copenhagen Kastrup Apt | Dania | 8,04 | 8 | 8,59 | 5,73 |
5 | Helsinki-Vantaa | Finlandia | 8,03 | 8 | 7,98 | 8,4 |
6 | Cincinnati Northern Kentucky Intl | Stany Zjednoczone | 7,94 | 8 | 8,57 | 4,78 |
7 | Barcelona Apt | Hiszpania | 7,9 | 8 | 7,86 | 7,62 |
8 | Madrid Adolfo Suarez-Barajas Apt | Hiszpania | 7,81 | 7 | 8,71 | 7,38 |
9 | Auckland International Apt | Nowa Zelandia | 7,8 | 8 | 8,59 | 3,31 |
10 | Frankfurt International Apt | Niemcy | 7,76 | 8 | 8,41 | 3,77 |
25 | Warsaw Frederic Chopin | Polska | 7,34 | 6 | 8,42 | 8,49 |
Przeanalizowano dane za okres zima 2016/2017 (22 grudnia-20 marca), wyniki są aktualne od kątem prognoz na wakacje 2017.
Dane z AirHelp Score pozwalają również określić trasy, na których najczęściej występują zakłócenia w planie lotu. Przy wylotach z Okęcia najwięcej zakłóceń, w tym spóźnień pow. 15 minut, występuje w lotach na Fuerteventurę, do Reykjaviku, na Teneryfę, do Erewania i Toronto. Jeśli planujemy wakacje na jednej z wysp Kanaryjskich prawdopodobieństwo opóźnienia wylotu jest wysokie. Wśród najpopularniejszych kierunków dwa pierwsze miejsca zajmują loty krajowe - do Wrocławia i Gdańska, kolejne to Frankfurt International Airport, Paris Charles de Gaulle Airport, oraz London Heathrow Airport.
Co ciekawe na Okęciu odbywają się średnio 352 starty i lądowania dziennie, dla porównania na najbardziej ruchliwym na świecie lotnisku Atlanta Hartsfield-Jackson International to aż 2290.
Po raz pierwszy w rankingu AirHelp Score oceniono lotniska, biorąc pod uwagę trzy kryteria: jakość i obsługę podróżnych, punktualność oraz sentyment w social mediach. Analizując punktualność AirHelp zebrał dane z wielu źródeł, by stworzyć najbardziej na świecie wiarygodny i precyzyjny zbiór danych dotyczących lotów. Dane pozyskane były m.in. od agend rządowych, lotnisk, firm analizujących loty i innych. Oceniając jakość usług na lotnisku AirHelp skorzystał z Skytrax Airport Star Rating, profesjonalnego systemu klasyfikacji lotnisk w oparciu o analizę poziomu obsługi, komfortu i udogodnień oferowanych podróżnym.
W rankingu uwzględniono dodatkowo sentyment wpisów na Twitterze, by poznać odczucia pasażerów na temat danego lotniska oraz ich ocenę sprawności funkcjonowania portu. Analizie poddano blisko 140 tysięcy wpisów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
AirHelp ocenia lotniska
[2017-06-15 11:53 83.26.253.*]
Wydaje mi się że nie podano ile lotnisk zostało uwzględnionych w rankingu odpowiedz »
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
TUI stawia na sztuczną
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Dział nagrody i wyróżnienia:
Można składać oferty w Programie wsparcia
Kto dołączył do Polskich Marek
Chorwacja doceniona za osiągnięcia w rozwoju zrównoważonej
Wszystkie hotele należące do Clustra IHG Hotels and Resorts z certyfikatem Green
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Dział transport:
Ruszyła budowa centrum symulatorowo-treningowego
Polacy na pierwszym miejscu wśród
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Krakowskie restauracje protestują
Czy wystraszeni konsumenci będą kupować zagraniczne wycieczki?
Lufthansa umożliwi dokonanie płatności przy stanowiskach odprawy
Rząd rozszerzy pomoc dla firm turystycznych
Rośnie ruch na lotniskach regionalnych
Organizator turystyki złożył wniosek o ogłoszenie niewypłacalności
Grecki Urząd Podatkowy zachęca turystów do zabierania paragonów
Włochy sprzeciwiają się nowej polityce bagażowej Wizz Air i Ryanair
Które paszporty mają największą siłę?
Nadmorscy hotelarze apelują do ministerstwa
Przedsiębiorcy mogą się zgłaszać do akcji Polska Zobacz Więcej
Wypadek w atrakcji turystycznej - są ofiary
TUI wznawia działalność, pierwsi turyści już w hotelach
PZOT: Sprzedaż w biurach rośnie
Środki ostrożności na ITB Berlin
Rozporządzenie wprowadzające nowe ograniczenia opublikowane
Katastrofa samolotu czarterowego w RPA
Air France-KLM przedstawia strategię na nadchodzące 5 lat
Jak oceniają Państwo biuro podróży UTC z krakowa? lub inne.