Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży
- TUI Sosnowiec zatrudni na stanowiskoSpecjalisty...
- Misja Travel rekrutuje - asystent działu sprzedaży
- specjalista d/s sprzedaży imprez turystycznych
- Rezydent Turystyczny w Bułgarii
- Animator dla dzieci - TUNEZJA
- PRACA W TURCJI
- Salon Firmowy Itaka Tychy
- Salon Firmowy Rainbow Oświęcim
- Salon Firmowy Rainbow Bielsko Biała

Zbliża się weekend za pół ceny
Tego roczna akcja została rozłożona na dwa weekendy 18-20 i 20-27 listopada, być może dzięki temu weźmie w niej udział więcej klientów.
Wyniki akcji poznamy pod konie listopada, jednak obecnie jest aktywnych ponad 530 partnerów, najwięcej w województwie Dolnośląskim (69) i Małopolskim (68), choć niewiele ustępuje im Pomorskie (63) i Zachodniopomorskie (57). Listę partnerów można zobaczyć na mapie: polskazobaczwiecej.pl
Liczba partnerów w tym roku jest daleka od 2019 roku, gdy do akcji przystąpiło ponad 1000 podmiotów. Wymóg znacznego zmniejszenia ceny jest dla wielu podmiotów trudny, zwłaszcza biorąc pod uwagę rosnące stałe i zmienne koszty działalności.
In minus warto zauważyć, że strona polskazobaczwiecej.pl nie jest właściwie przygotowana pod turystów szukających atrakcji. Na pierwszej stronie brak ofert, a formularz kontaktowy tylko może pogłębiać dezorientację turysty. Brak mechanizmów sprzedażowych zmusza np. lokalne organizacje turystyczne do dawania linków do wyszukiwarki zamiast móc przekazać dedykowany link do swoich/promowanych atrakcji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
SGTiH Vistula wyróżniła
Tradycyjne modele sprzedaży
Rok 2023 będzie udany według
Starsze aktualności:
Dobre wyniki lotniska w
POT zachęca osoby niepełnosprawne do
Zbliża się weekend za pół
Gdzie jechać na narty za
Komisja Europejska bierze się za najem
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z
Co Polacy robią w czasie wolnym i ile mają na to
Maleje liczba ofert pracy na
Co wspólnego mają turystyka i marketing internetowy? Wspólnie wyznaczają
Opóźnienie lotu - przewoźnik kwestionował cesję wierzytelności
UOKiK o przejęciu biura podróży
Sprzedaż w biurach dobra, ale jak długo?
GTM: Pozytywne sygnały dla niemieckiej przyjazdówki
Jakie cele stawia grecki minister turystyki?
ULC o konsekwencjach twardego Brexitu
Polskojęzyczny przewodnik Pekin
Grupa Accor z wynikami lepszymi niż w 2019 roku
Neckermann - zostało mało czasu
Właściciel FlixBusa wchodzi na tory
W Krakowie odbędzie się konferencja dot. potrzeb pracodawców z branży turystycznej
Turysta z Irlandii odpowie za niszczenie Muzeum Auschwitz