TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nagrody branży eventowej rozdane - MP Power Awards 2018

SITE Poland był jednym z partnerów branżowych MP Power Awards, które zostały wręczone 23 marca w czasie uroczystej gali zorganizowanej przez portal MeetingPlanner.pl w budynku Trybuny Honorowej Toru Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie.


Ponadto 21 marca w Warszawie w ramach tygodniowego cyklu spotkań branży MICE odbył się współorganizowany przez SOIT i SITE Poland Best Practice Day ramach Meetings Week Poland 2018, poświęcony stosowaniu dobrych praktyk przez profesjonalistów branży incentive.

Podczas pierwszej części konferencji przygotowanej przez stowarzyszenie SOIT dyskutowano m.in. o konsekwencjach wprowadzenia nowej ustawy o turystyce, która wchodzi w życie 1 lipca 2018 roku, a także o "białej księdze" dobrych przetargów, którą opracowali wspólnie organizatorzy incentive travel wraz z klientami z działów zakupów. W drugiej części dnia korzyści płynące z przynależności do stowarzyszenia SITE przedstawiła Eda Ozden (Meptur DMC ze Stambułu), członek Zarządu SITE Global, Krzysztof Celuch (Celuch Consulting), jako jeden z jurorów Crystal Awards - międzynarodowego konkursu organizowanego przez SITE, zachęcał polskich organizatorów wyjazdów incentive, aby aplikowali do konkursu.

Kolejna prezentacja, której pomysłodawcą był SITE Poland poświęcona była zagadnieniom bezpieczeństwa związanego z organizowaniem wyjazdów. Radosław Szafranowicz-Małozięć, pilot wycieczek i trener turystyki (Kadry Turystyki) i Łukasz Szozda szkoleniowiec i specjalista do spraw bezpieczeństwa (Outlander - Advisory and Training) dyskutowali o zagrożeniach, jakie w dzisiejszych czasach niesie ze sobą organizowanie wyjazdów zagranicznych. W trakcie swoich wystąpień zastanawiali się nad rodzajem zagrożeń występujących podczas imprez turystycznych, radzili, skąd czerpać wiedzę na temat bezpieczeństwa i schematów postępowania w sytuacjach zagrożeń, sugerowali w jaki sposób organizatorzy turystyki powinni opracować plan działania kryzysowego dla swojej organizacji.

Podczas MP Power Night - finału MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej poznaliśmy laureatów, nagrodzone projekty, obiekty oraz produkt eventowy roku. Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach.

Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Gala MP Power Night - finał konkursu MP Power Awards 2017, był także finałem Meetings Week Poland 2018.

MP POWER AWARDS - MP POWER PROJEKT

  • Event promocja marki B2B
    24h CodING hackathon (klient: ING Bank Śląski i ING Services Polska, agencja: Allegro)
  • Event promocja marki B2C
    Bestsellery Empiku 2016 (klient: empik, agencja: Allegro)
  • Event firmowy - celebracja
    Erdem x H&M (klient: H&M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency)
  • Event firmowy - integracja
    Zamykamy laptopy, otwieramy serca (klient: Bank Gospodarstwa Krajewgo, agencja: Rebelia Media Group)
  • Event firmowy - edukacja
    Świeża Krew do Pierwszej Pracy (klient: Bank Credit Agricole, agencja: endorfina events)
  • Pozostałe formy (dwie równoległe nagrody)
    II Warsaw Comic Con (Ptak Warsaw Expo, project własny)
    Gala Ekstraklasy 2017 (klient: Ekstraklasa SA, agencja: endorfina events)
  • Incentive travel B2E
    Ukryte pragnienia... wyjazd w nieznane (klient: Rossmann, agencja: InDreams)
  • Incentive travel BtoB
    Malezja Express (klient: Santander Consumer Bank, agencja: NU Horizons)
  • Program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel
    Dakar - najtrudniejszy wys cig s wiata (klient: Orlen Oil, agencja: United Partners)
  • Kongres
    41. Sesja Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO w Krakowie (klient: Narodowy Instytut Dziedzictwa, agencja: Berm Creative Production Group i ICE Kraków)
  • Targi
    WOMEX The World Music Expo 2017 (klient: Piranha Arts, agencja: ICP Group, współorganizator: Katowice Miasto Ogrodów)
  • Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu
    H&M Dworzec (klient: H & M Hennes & Mauritz, agencja: Brave Agency & Cut The Mustard)
  • kategorie towarzyszące
    CSR w branży eventowej
    Forum Humanum Mazurkas (projekt własny: MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel)
  • Catering
    Serwowana kolacja świąteczna dla ponad 1400 osób (klient: Jeronimo Martins Polska oraz Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, agencja: Event Partners, Melon Party Serwis Catering)
  • Oprawa wizualna
    Oprawa wizualna Gali Effie Awards 2017 (klient: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR, agencja Agencja Och i Ach - oprawa wizualna Pro4Media)


MP POWER AWARDS - MP POWER PROJEKT
  • Meeting planner - marketer lub właściciel biznesowy
    Tomasz Cieślak, kierownik Działu Komunikacji Wewnętrznej Rossmann Polska
  • Meeting planner - dział zakupów
    Elena Dawidczyk, kierownik Zespołu Zakupów Usług Marketingowych, PKN Orlen
  • Meeting planner - stowarzyszenie
    prof. Jolanta Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, konsultant zarządu i narodowy korespondent European Association for Sport Management
  • Meeting planner - agencja eventowa
    Maciej Ledzion, partner, członek zarządu endorfina events
  • Meeting planner - agencja incentive
    Grażyna Grot-Duziak, regionalny dyrektor MICE (Polska, Czechy, Węgry, Rumunia) Weco-Travel
  • Meeting planner - DMC/PCO
    Marta Kicler, business development director, Mazurkas DMC Poland
  • Meeting planner - team building/outdoor
    Jan Skrzypek, prezes TeamLabs
  • Convention Bureau
    Marta Wiśniewska, kierownik, Lubelskie Convention Bureau
  • Dostawca - venue
    Paula Fanderowska, zastępca dyrektora Krakowskiego Biura Festiwalowego ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków
  • Dostawca - multimedia
    Krzysztof Paradowski, prezes zarządu, Concept Music Art
  • Dostawca - catering
    Tomasz Melon, właściciel Melon Catering
  • Open
    Magdalena Piasecka, wiceprezydent Wrocławia


MP POWER AWARDS - MP POWER VENUE
  • Event venue
    Digital Knowledge Village, Warszawa
  • Biznes venue
    Airport Hotel Okęcie, Warszawa
  • Multi venue
    Nosalowy Dwór Resort & Spa Zakopane
  • Unique venue
    Hydropolis, Wrocław


MP POWER AWARDS - MP POWER PRODUKT
Beat the Box - interaktywny produkt team-buildingowy, Exprofesso

KREATYWNY ROKU BRANŻY EVENTOWEJ - konkurs towarzyszący MP Power Awards
Kreatywny Roku Branży Eventowej 2017
Michał Korejba, senior creative, Allegro

Młody Kreatywny Branży Eventowej 2017
Anastasiya Kyryllova, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji


Podczas finału MP Power Awards zostały wręczone także nagrody w konkursach Odkrycie Roku MPI Poland oraz Ekspozycja Roku 2017 Polskiej Izby Przemysłu Targowego.

ODKRYCIE ROKU MPI POLAND
Katerina Melnik, individual sales & e-commerce manager, Sound Garden Hotel Airport




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję