Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Hotele Mercure zachęcają do zwiedzenia miast
W nowej edycji programu Discover Local marka przygotowała dla turystów przewodniki, z którym odkryją miejscowe atrakcje, tradycje i kultury w topowych destynacjach Europy.
Mercure startuje z nową odsłoną Discover Local - programu, który zachęca gości do odkrywania destynacji z perspektywy lokalnych społeczności. W nowym katalogu należąca do Accor marka przygotowała autorską listę autentycznych doświadczeń, zarówno modnych punktów na mapie wybranych lokalizacji, jak i ukrytych pereł, które czekają na gości hotelowych w topowych miastach Europy. Podróżnicy mogą korzystać z funkcjonalnych i dostępnych online tras wycieczkowych obejmujących miejscowe atrakcje, które warto zobaczyć, w tym zabytki, obiekty dziedzictwa kulturowego, galerie sztuki, lokale gastronomiczne i wiele więcej. Cyfrowe przewodniki Discover Local od Mercure pozwalają gościom wtopić się w miasto poprzez doświadczanie jego uroków - tradycję, kulinaria i styl życia - dokładnie tak, jak to robią lokalsi.
Po dniu pełnym wrażeń płynących z odkrywania sekretów miasta goście mogą udać się do pobliskiego hotelu Mercure, gdzie czeka na nich atrakcyjna oferta i wygodne miejsce na wymarzony wypoczynek. Wszystkie obiekty w sąsiedztwie zaznaczono na mapach Discover Local. Hotele Mercure czerpią inspirację z miejsc, w których znalazły swój dom, zanurzają się w lokalność i zamieniają ją w żywe doświadczenie dla gości, którzy w podróży szukają tego, co autentyczne.
Nowe mapy Discover Local są dostępne za darmo i stanowią poręczne narzędzie dla każdego, to wybiera się w podróż i chciałby najlepsze polecenia mieć zawsze pod ręką. Ta kolekcja wyjątkowych miejsc, które tylko czekają na odkrycie, sprawia, że chce się ruszyć ku nowym przygodom w Europie razem z marką Mercure.
Mercure to hotele wrośnięte w miejscową kulturę, które budzą w swoich gościach odkrywców, oferując im zarazem wysokiej jakości usługi hotelowe. Przewodniki Discover Local oraz Local Champions obecni w każdym z hoteli pomogą gościom poznać okolicę od podszewki i poczuć się częścią tutejszego życia.
Przewodniki są dostępne na stronie mercure.accor.com i w Polsce są przygotowane dla Warszawy i Krakowa, a poza Polską np. Wiednia, Berlina czy Amsterdamu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów
Nowe miejsca postojowe dla samolotów w Katowice Airport
Rainbow podpisał umowę ze Smartwings
Nowy partner Olimpiady Umiejętności Hotelarskich
Czesi chętniej przyjeżdżają do Polski
Grecki premier potwierdza, że Grecja otworzy się dla turystów
Ceny wyjazdów turystycznych znowu w górę
Zakaz lotów nad Muzeum Auschwitz
ECTAA krytykuje Pakiet Mobilności
Itaka nagrodzona za swój budynek
Słaba sprzedaż sezonu letniego - nowy kłopot organizatorów
Wypadek autokaru z Polakami w Egipcie
Henley: Polski paszport mocniejszy od amerykańskiego
