Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Hotele Mercure zachęcają do zwiedzenia miast
W nowej edycji programu Discover Local marka przygotowała dla turystów przewodniki, z którym odkryją miejscowe atrakcje, tradycje i kultury w topowych destynacjach Europy.
Mercure startuje z nową odsłoną Discover Local - programu, który zachęca gości do odkrywania destynacji z perspektywy lokalnych społeczności. W nowym katalogu należąca do Accor marka przygotowała autorską listę autentycznych doświadczeń, zarówno modnych punktów na mapie wybranych lokalizacji, jak i ukrytych pereł, które czekają na gości hotelowych w topowych miastach Europy. Podróżnicy mogą korzystać z funkcjonalnych i dostępnych online tras wycieczkowych obejmujących miejscowe atrakcje, które warto zobaczyć, w tym zabytki, obiekty dziedzictwa kulturowego, galerie sztuki, lokale gastronomiczne i wiele więcej. Cyfrowe przewodniki Discover Local od Mercure pozwalają gościom wtopić się w miasto poprzez doświadczanie jego uroków - tradycję, kulinaria i styl życia - dokładnie tak, jak to robią lokalsi.
Po dniu pełnym wrażeń płynących z odkrywania sekretów miasta goście mogą udać się do pobliskiego hotelu Mercure, gdzie czeka na nich atrakcyjna oferta i wygodne miejsce na wymarzony wypoczynek. Wszystkie obiekty w sąsiedztwie zaznaczono na mapach Discover Local. Hotele Mercure czerpią inspirację z miejsc, w których znalazły swój dom, zanurzają się w lokalność i zamieniają ją w żywe doświadczenie dla gości, którzy w podróży szukają tego, co autentyczne.
Nowe mapy Discover Local są dostępne za darmo i stanowią poręczne narzędzie dla każdego, to wybiera się w podróż i chciałby najlepsze polecenia mieć zawsze pod ręką. Ta kolekcja wyjątkowych miejsc, które tylko czekają na odkrycie, sprawia, że chce się ruszyć ku nowym przygodom w Europie razem z marką Mercure.
Mercure to hotele wrośnięte w miejscową kulturę, które budzą w swoich gościach odkrywców, oferując im zarazem wysokiej jakości usługi hotelowe. Przewodniki Discover Local oraz Local Champions obecni w każdym z hoteli pomogą gościom poznać okolicę od podszewki i poczuć się częścią tutejszego życia.
Przewodniki są dostępne na stronie mercure.accor.com i w Polsce są przygotowane dla Warszawy i Krakowa, a poza Polską np. Wiednia, Berlina czy Amsterdamu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów
Nowe miejsca postojowe dla samolotów w Katowice Airport
Rainbow podpisał umowę ze Smartwings
Nowy partner Olimpiady Umiejętności Hotelarskich
Czesi chętniej przyjeżdżają do Polski
Grecki premier potwierdza, że Grecja otworzy się dla turystów
Ceny wyjazdów turystycznych znowu w górę
Zakaz lotów nad Muzeum Auschwitz
ECTAA krytykuje Pakiet Mobilności
Itaka nagrodzona za swój budynek
Słaba sprzedaż sezonu letniego - nowy kłopot organizatorów
Wypadek autokaru z Polakami w Egipcie
Henley: Polski paszport mocniejszy od amerykańskiego
