Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Hotele Mercure zachęcają do zwiedzenia miast
W nowej edycji programu Discover Local marka przygotowała dla turystów przewodniki, z którym odkryją miejscowe atrakcje, tradycje i kultury w topowych destynacjach Europy.
Mercure startuje z nową odsłoną Discover Local - programu, który zachęca gości do odkrywania destynacji z perspektywy lokalnych społeczności. W nowym katalogu należąca do Accor marka przygotowała autorską listę autentycznych doświadczeń, zarówno modnych punktów na mapie wybranych lokalizacji, jak i ukrytych pereł, które czekają na gości hotelowych w topowych miastach Europy. Podróżnicy mogą korzystać z funkcjonalnych i dostępnych online tras wycieczkowych obejmujących miejscowe atrakcje, które warto zobaczyć, w tym zabytki, obiekty dziedzictwa kulturowego, galerie sztuki, lokale gastronomiczne i wiele więcej. Cyfrowe przewodniki Discover Local od Mercure pozwalają gościom wtopić się w miasto poprzez doświadczanie jego uroków - tradycję, kulinaria i styl życia - dokładnie tak, jak to robią lokalsi.
Po dniu pełnym wrażeń płynących z odkrywania sekretów miasta goście mogą udać się do pobliskiego hotelu Mercure, gdzie czeka na nich atrakcyjna oferta i wygodne miejsce na wymarzony wypoczynek. Wszystkie obiekty w sąsiedztwie zaznaczono na mapach Discover Local. Hotele Mercure czerpią inspirację z miejsc, w których znalazły swój dom, zanurzają się w lokalność i zamieniają ją w żywe doświadczenie dla gości, którzy w podróży szukają tego, co autentyczne.
Nowe mapy Discover Local są dostępne za darmo i stanowią poręczne narzędzie dla każdego, to wybiera się w podróż i chciałby najlepsze polecenia mieć zawsze pod ręką. Ta kolekcja wyjątkowych miejsc, które tylko czekają na odkrycie, sprawia, że chce się ruszyć ku nowym przygodom w Europie razem z marką Mercure.
Mercure to hotele wrośnięte w miejscową kulturę, które budzą w swoich gościach odkrywców, oferując im zarazem wysokiej jakości usługi hotelowe. Przewodniki Discover Local oraz Local Champions obecni w każdym z hoteli pomogą gościom poznać okolicę od podszewki i poczuć się częścią tutejszego życia.
Przewodniki są dostępne na stronie mercure.accor.com i w Polsce są przygotowane dla Warszawy i Krakowa, a poza Polską np. Wiednia, Berlina czy Amsterdamu.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Centrum Nauki Kopernik zmienia zasady sprzedaży biletów
Nowe miejsca postojowe dla samolotów w Katowice Airport
Rainbow podpisał umowę ze Smartwings
Nowy partner Olimpiady Umiejętności Hotelarskich
Czesi chętniej przyjeżdżają do Polski
Grecki premier potwierdza, że Grecja otworzy się dla turystów
Ceny wyjazdów turystycznych znowu w górę
Zakaz lotów nad Muzeum Auschwitz
ECTAA krytykuje Pakiet Mobilności
Itaka nagrodzona za swój budynek
Słaba sprzedaż sezonu letniego - nowy kłopot organizatorów
Wypadek autokaru z Polakami w Egipcie
Henley: Polski paszport mocniejszy od amerykańskiego
