Og³oszenia
Og³oszenia
- Poszukiwany pilot na wycieczkê
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeñ 03-05.2024r.
- pilota¿ Wiedeñ - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
Niepewna przysz³o¶æ linii Joon
Po wielu dyskusjach z pracownikami i klientami oraz w porozumieniu ze zwi±zkami zawodowymi, linie lotnicze Air France podjê³y decyzjê o rozpoczêciu projektu badaj±cego przysz³o¶æ marki Joon, oraz mo¿liwo¶æ wcielenia pracowników i samolotów Joon do Air France.
Jak podaje Air France w komunikacie, marka Joon od samego pocz±tku by³a trudna do zrozumienia dla klientów, pracowników, rynków i inwestorów. Przewo¼nik przyzna³, ¿e mnogo¶æ marek na rynku stworzy³a wiele z³o¿ono¶ci i os³abi³a si³ê marki Air France.
Zdaniem Air France, wcielenie Joon przynios³oby korzy¶ci dziêki harmonizacji floty, marki i produktów. Zarz±dzanie operacj± zosta³oby usprawnione dziêki wspólnej flocie samolotów. Wszystkie loty Joon obecnie sprzedawane lub na sprzeda¿ bêd± przez niego obs³ugiwane do czasu zakoñczenia projektu, a nastêpnie przejête przez Air France.
Francuski przewo¼nik poinformowa³ tak¿e o podpisaniu nowego porozumienia z personelem pok³adowy. Jak poda³ przewo¼nik, umowê popar³y trzy zwi±zki zawodowe personelu pok³adowego w Air France - SNPNC, UNAC i UNSA-PNC. Podpisanie dokumentu koñczy kategoryczne prowadzone w ci±gu ostatnich kilku tygodni z przedstawicielami za³óg samolotów.
"Jestem bardzo zadowolony z tego nowego wywa¿onego porozumienia, które stanowi udane zakoñczenie kategorycznych dyskusji z naszym personelem pok³adowym. Wspó³pracuj±c z SNPNC, UNAC i UNSA-PNC, byli¶my w stanie rozwi±zaæ wiele problemów naszej za³ogi, jednocze¶nie pracuj±c nad dostosowaniem ich interesów do interesów Air France. - powiedzia³p prezes przewo¼nika, Benjamin Smith.
Zdaniem przedstawicieli Air France, porozumienie stanowi wa¿ny krok w kierunku zapewnienia przysz³o¶ci dla personelu pok³adowego, jak równie¿ odbudowania zaufania pomiêdzy za³og±, a kierownictwem firmy.
Komentarze
Tagi:
Dzia³ dla turystów:
Udany pierwszy kwarta³ w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka bêdzie jeszcze
Starsze aktualno¶ci:
Chorwacja chce jeszcze wiêcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzeda¿ samych
Wzrost p³acy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasa¿erowie opó¼nionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewo¼nik powinien to
Ecco Travel wraca z chiñsk±
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator us³ug hotelowych mo¿e rozliczaæ siê wg procedury VAT
Za kilka dni rozpoczyna siê GTM
PKP Intercity inwestuje w wagony restauracyjne
Hotel Campanile £ód¼ z wy¿sz± kategori±
Jako¶æ wody w europejskich k±pieliskach ci±gle wysoka
Coraz lepsze perspektywy dla rekordowego wyniku bran¿y
Klienci biur podró¿y zainteresowani Egiptem
Komisja Europejska przedstawi³a strategiê rozwoju transportu
ZUS wyda³ ju¿ ponad pó³ miliona bonów turystycznych
Mercure Szczyrk Resort wkracza w fazê pre-opening
LOT z ogromnym d³ugiem do sp³aty
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw podró¿nych
Komisja Europejska proponuje dodatkowe ograniczenia podró¿y spoza UE
Piwa Grupy ¯ywiec w lokalach Sfinks Polska
Nowe po³±czenie autobusowe do Katowice Airport
UNWTO i UNESCO publikuj± wytyczne ponownego uruchomienia turystyki kulturowej
Litwini poka¿± nowo¶ci na sezon turystyczny
Touroperatorzy zadowoleni z sezonu letniego
Egipt zezwoli na wykonanie testów PCR po przylocie na 4 lotniskach
Kraków coraz bardziej widoczny na mapie turystyki kongresowej
Greckie porty lotnicze obs³uguj± coraz wiêcej pasa¿erów