Hotel Campanile Łódź z wyższą kategorią
10 marca br. decyzją Marszałka Województwa Łódzkiego, hotel Campanile Łódź dołączył do grona hoteli 3-gwiazdkowych.
Dyrekcja hotel w 2016 roku rozpoczęła przygotowania do zmiany zaszeregowania obiektu z dwóch na trzy gwiazdki. W efekcie, na wszystkich korytarzach wymienione zostały wykładziny, a w pokojach szafy garderobiane oraz pościel i ręczniki. Wyposażenie pokoi uzupełniono o bezpłatną wodę, zestawy do czyszczenia odzieży i obuwia oraz igielnik.
W hotelu zmodernizowano także instalację internetową zapewniając system WiFi najnowszej generacji.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
LOT z ogromnym długiem do spłaty
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw podróżnych
Komisja Europejska proponuje dodatkowe ograniczenia podróży spoza UE
Piwa Grupy Żywiec w lokalach Sfinks Polska
Nowe połączenie autobusowe do Katowice Airport
Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
Gowin: Chcemy nadać bonowi turystycznemu trwały charakter
Touroperatorzy zadowoleni z sezonu letniego
Egipt zezwoli na wykonanie testów PCR po przylocie na 4 lotniskach
Kraków coraz bardziej widoczny na mapie turystyki kongresowej
Greckie porty lotnicze obsługują coraz więcej pasażerów
Tarcza antykryzysowa osłoni przedsiębiorców?
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
Jakość wody w europejskich kąpieliskach ciągle wysoka
Coraz lepsze perspektywy dla rekordowego wyniku branży
Klienci biur podróży zainteresowani Egiptem
Komisja Europejska przedstawiła strategię rozwoju transportu
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego