Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
Internetowa platforma rezerwacji hotelowej zaprzestała działalności i ogłosiła upadłość.
W sobotę tj. 14 września 2019 roku serwis rezerwacji hotelowej Amoma.com przestał przyjmować rezerwacje, a na stronie internetowej pojawiło się oświadczenie o zakończeniu działalności.
Większość rezerwacji złożonych za pośrednictwem serwisu zostało anulowanych, o czym podróżni nie zostali poinformowani z wyprzedzeniem.
Amoma.com jako powód zakończenia działalności wskazała nieuczciwe praktyki biznesowe stosowane przez witryny porównujące ceny.
Od swojego powstania nasz serwis z sukcesem działał na zasadzie wyszukiwania hoteli, które oferowały najlepszą jakość w stosunku do ceny. Podmioty twierdzące, że działają jako porównywarki, są w rzeczywistości agencjami marketingowymi, które przekierowują klientów do pośredników takich jak my. Odbywa się to w zamian za opłaty za kolejne kliknięcia. Agencje te są także często własnością firm działających w tym samym co my segmencie, co prowadzi do zaburzeń wolnej konkurencji. Rezultatem jest koncentracja rynku, na którym przetrwa jedynie niewielkie grono internetowych biur podróży. Obecnie władze wielu krajów prowadzą już dochodzenia przeciwko niektórym takim podmiotom zwłaszcza w Australii, Hiszpanii a ostatnio także w USA. Narzucone nam jednostronne praktyki handlowe uniemożliwiają kontynuowanie działalności. Dlatego też żałujemy, że musimy poinformować Państwa o zakończeniu naszej działalności ze skutkiem natychmiastowym - można przeczytać na stronie w oświadczeniu Amoma.com.
Platforma rezerwacji hotelowej zaleca poszkodowanym kontakt z hotelem w celu ustalenia czy rezerwacja na pewno została odwołana oraz ze swoim bankiem (chargeback), ponadto klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia podróżnego, jeżeli takowe zostało wykupione.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Dział aktualności dnia:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Polska turystyka rośnie i będzie
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
Uzupełnienie odpływu pracowników wyzwaniem dla turystyki
POLREGIO przystąpiło do klastra Luxtorpeda 2.0.
Wyłoniono Mistrza Polskiej Wódki
Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej
Profitroom: Wyjazdy biznesowe pod znakiem zapytania
Podróż - kolej transsyberyjska warto ? tanio ?
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego
Zarażenie chorobą przez owada w pracy - co warto wiedzieć
Przewoźnik lotniczy wstrzymuje reklamę w amerykańskich mediach
Listopad na lotniskach stosunkowo spokojny
Amerykańskie lotnisko obsłużyło najwięcej pasażerów
UNWTO: 3 scenariusze dla turystyki
