TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ruszył nabór do kolejnej edycji akcji Polska zobacz więcej

Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca.


Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże, jak przekonuje POT, głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.

Rejestracja partnerów trwa do 12 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju. Takie działanie pobudza krajowy ruch turystyczny, co potwierdzają wyniki poprzednich edycji. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc.

Akcja "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe. W piątek edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej. Cieszę się, ponieważ coraz większa liczba partnerów świadczy o tym, że występując wspólnie możemy zyskać znacznie więcej. Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji. "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" - mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję