Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Więcej osób podróżuje z eSky
Agent turystyczny online w pierwszej połowie 2018 roku wypracował ponad 650 mln zł przychodu. W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy Grupa odnotowała blisko 497 mln zł przychodu, oznacza to wzrost o ponad 30%.
Ponadto, Grupa eSky może pochwalić się ponad 34% wzrostem liczby rezerwacji biletów lotniczych, co przełożyło się na 850 tys. podróżujących z eSky pasażerów. Sukcesem okazały się także wprowadzone przez eSky łączone pakiety "lot+hotel", których sprzedano ponad 800% więcej niż w pierwszej połowie ubiegłego roku. Grupa eSky rozpoczęła proces poszukiwania inwestora finansowego.
Zgodnie z założeniami strategicznymi polska spółka technologiczna z branży turystycznej rozpoczęła działalność na nowych rynkach Europy Zachodniej oraz obu Ameryk, a także poszerzała siatkę partnerów biznesowych. Ostatnie miesiące były bardzo dynamiczne dla Grupy eSky. Wkroczyliśmy na szereg nowych rynków w Europie Zachodniej oraz Ameryce Południowej i Północnej, tym samym poszerzając zasięg działalności do ponad 30 państw. Nowe rynki to nie tylko nowi klienci, ale też nowi partnerzy hotelowi i przewoźnicy, których oferta wzbogaca naszą propozycję na pozostałych rynkach. Wkrótce nasza oferta będzie obejmowała prawie 900 przewoźników i blisko 1,1 miliona miejsc noclegowych.- dodaje Łukasz Neska.
W ciągu pierwszego półrocza 2018 roku z serwisu skorzystało blisko 85 mln użytkowników, co oznacza wzrost względem pierwszego półrocza 2017 o ponad 22%. Z kolei aplikacja eSky została pobrana przez ponad 3,1 mln użytkowników. O jej wysokiej użyteczności i przyjazności dla użytkownika świadczy nie tylko liczba pobrań, ale także bardzo duża aktywność użytkowników. Miesięcznie odnotowujemy przeszło 1 mln sesji - komentuje Łukasz Neska, Wiceprezes Zarządu Grupy eSky.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Gdzie Polacy chcą spędzić rodzinne wakacje?
Wyjazdy na Majorkę i Teneryfę tańsze niż tydzień temu
Szef IATA ustąpi ze stanowiska
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Somalia: Atak na hotel w Kismaju
KLM podpisuje umowę code-share z włoskim przewoźnikiem
50 lecie marki ważnej dla światowego hotelarstwa
Nad Bałtykiem gotowi na ferie zimowe
Turyści bardziej boją się lockdownu niż COVID-19
Będzie można oprowadzać po Izraelu bez licencji?
Kujawsko-Pomorskie zachęca do zwiedzania regionu z aplikacją