Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wakacje.pl_poszukiwany specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki Salon Firmowy ITAKA
- Pilotaż 9-11.10/ z Tuszyna do świętokrzyskiego
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Specjalista ds. turystyki - Wakacje.pl Zabrze
- specjalista ds. turystyki
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Poszukiwany pilot z Krakowa na 14.10.2024...
- Zatrudnię pilota wycieczek
- Szukamy Pracownika do sprzedaży usług...
Chatbot obsłuży klientów Travelplanet.pl
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I najważniejsze - ile pieniędzy przeznaczasz na urlop? A w odpowiedzi spersonalizowane propozycje wyjazdów, które od razu można rezerwować. Tak, 24 godziny na dobę, na facebooku, wakacje kupuje się z Panem Walizką, To wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot który odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie.
Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym. To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy - - mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl.
Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka, czy Coral Travel.
Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów. Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wyboru najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można w dowolnym następnie doprecyzowywać lub modyfikować klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań - zaznacza Damasiewicz.
Chatbot pomaga przede wszystkim w oszczędności czasu klientów, organizacji podróży, przedstawianiu ciekawych miejsc do odwiedzenia. A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage u Travelplanet.pl.
Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji - mówi Mariusz Pełechaty z KODA Bots. Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży - dodaje Pełechaty.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair ma problemy przez walkę z
Dofinansowanie na projekty
Dział dla turystów:
Najlepszy wrzesień w historii Katowice
Dobry wrzesień w Kraków
Starsze aktualności:
Chiny obniżają ceny wiz
Sprawozdawczość z najmu krótkoterminowego coraz
Rozstrzygnięto konkurs Teraz Polska
Dokąd polecieli Polacy z Join
Ceny wycieczek delikatnie w
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Niskie zadowolenie klientów w
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Gdzie polecą Polacy na Święta i Nowy
Maroko promuje swoją kulturę w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
Pasażer pozwany za niewykorzystany bilet
Cypr aktualizuje zasady wjazdu
Rekordy na rynku condo w polskich miastach
IGHP: luty lepszy od stycznia, ale dalej niesatysfakcjonujący
500 plus dla turystyki: hit czy kit?
POT pozyskała środki unijne na promocję turystyki wiejskiej
Turystyka vs Skarb Państwa - komentarze prawników
Turyści w Chorwacji zapłacą wyższy podatek
Dwie gwiazdki Michelin w Polsce
Kilkaset nowych pokoi w sieci hotelowej zarządzanej przez Mouzenidis Travel
FlixBus nawiązał współpracę z kolejnymi polskimi spółkami przewozowymi
Rekordowa liczba turystów w Dubaju
Wakacje.pl rozszerzają działalność
FlixMobility zagrozi taksówkom?
Rośnie popularność wyjazdów pod żagle
Na co zwracać uwagę przy ubezpieczaniu hotelu?
Sabre pomoże zoptymalizować siatkę połączeń WizzAir
Chorwacja: pożary lasów zagrożeniem dla turystów
Projekt ustawy o Polskim Bonie Turystycznym trafił do Sejmu