Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajem Autokarów
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Szamotuły
- Pilot na wahadła/ stacjonarny do Włoch ( Rimini)
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. turystyki - B.P ITAKA Blue City
- PRACA NA OBOZCH LETNICH KOGIS
- Specjalista d/s turystyki
- Specjalista d/s turystyki ,Bielsko-Biała, GH Sfera
- Specjalista ds. rezerwacji MERIGO | Go Global...

Zobacz także
Ecco Holiday rozpoczyna zwroty zaliczek dla klientów
Jak i dokąd podróżowali polscy turyści z biurami podróży?
Rainbow rozpoczyna sprzedaż ofert na zimę 2021/22
RateHawk rozpoczyna sprzedaż biletów lotniczych
Letnie wyjazdy wciąż tańsze niż przed rokiem
Ceny wyjazdów do większości popularnych kierunków turystycznych nieco wzrosły
Chatbot obsłuży klientów Travelplanet.pl
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I najważniejsze - ile pieniędzy przeznaczasz na urlop? A w odpowiedzi spersonalizowane propozycje wyjazdów, które od razu można rezerwować. Tak, 24 godziny na dobę, na facebooku, wakacje kupuje się z Panem Walizką, To wirtualny asystent Travelplanet.pl, chatbot który odpowie również na pytania o dokumenty, wizy, konieczność szczepień i inne kwestie.
Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym. To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy - - mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl.
Chatbot ma postać Pana Walizki. Za wdrożenie odpowiadała firma KODA Bots. Narzędzie uruchomiono w czerwcu na Facebook Messengerze Travelplanet.pl. Klienci korzystający z rozwiązania mogą wybierać spośród propozycji największych biur podróży, takich jak: TUI, Itaka, czy Coral Travel.
Rozwiązanie to przede wszystkim wygoda dla klientów. Krótka rozmowa pozwala na weryfikację aktualnych cen i wyboru najlepszego hotelu. Chwilę po rozpoczęciu konwersacji z chatbotem oferty są już na ekranie. Wynik można w dowolnym następnie doprecyzowywać lub modyfikować klikając w okna pojawiające się w Messengerze, by jeszcze lepiej dopasować ofertę do oczekiwań - zaznacza Damasiewicz.
Chatbot pomaga przede wszystkim w oszczędności czasu klientów, organizacji podróży, przedstawianiu ciekawych miejsc do odwiedzenia. A to wszystko z poziomu ulubionej aplikacji do przesyłania wiadomości. Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze, bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage u Travelplanet.pl.
Z Facebook Messengera korzysta w Polsce prawie 13 milionów osób. To idealne miejsce do spersonalizowanej komunikacji z klientem i budowy z nim trwałej relacji - mówi Mariusz Pełechaty z KODA Bots. Chatbot Travelplanet.pl pozwala lepiej poznać klienta, by finalnie odpowiadać skutecznie na jego preferencje, nie tylko tu i teraz, ale i w przyszłości podczas kolejnych wyborów kierunków podróży - dodaje Pełechaty.
Komentarze
Blisko 90 proc. hoteli odnotowało po wprowadzeniu rządowych obostrzeń średnią frekwencję poniżej 20 proc., z czego prawie 6 na 10 hoteli poniżej 10 proc. - wynika z najnowszej ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dotyczącej wyników branży...
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rozporządzenie rozszerzające Tarczę 6.0 opublikowane w Dzienniku
Rząd wprowadza testy zamiast kwarantanny. Nie wszyscy na tym
Także wycieczki jednodniowe będą mogły być opłacane Polskim Bonem
Dział dla turystów:
Rząd wprowadza testy zamiast kwarantanny. Nie wszyscy na tym
Wizz Air zapowiada siedem tras z polskich
ESky.pl: wzrosło zainteresowanie lotami na
Starsze aktualności:
Kursy dla kontrolerów ruchu lotniczego
Rząd robi z turystyki zagranicznej kozła
Niespodzianki w rozporządzeniu w sprawie zakazów w ruchu
ONZ: odbudowa turystyki to
Restrukturyzacja szansą dla zadłużonych
Więcej greckich regionów objętych dodatkowymi środkami
Pyszne.pl sprawdza jak przez dekadę zmieniły się trendy w
ZUS ponownie rozpatrzy wnioski o umorzenie składek za marzec, kwiecień i
Bali nie wpuści zagranicznych turystów do końca
Ile grecka turystyka straciła w pierwszym
Ceny paliw lotniczych i kurs dolara sprzyjają
Nocowanie.pl: widać wzrost zainteresowania urlopowymi
Rząd zakaże lotów m.in. do Hiszpanii i na
Łodzie mieszkalne pomysłem na spokojny urlop na łonie
Pasażer pozwany za niewykorzystany bilet
Turyści w Chorwacji zapłacą wyższy podatek
Kilkaset nowych pokoi w sieci hotelowej zarządzanej przez Mouzenidis Travel
FlixBus nawiązał współpracę z kolejnymi polskimi spółkami przewozowymi
Projekt ustawy o Polskim Bonie Turystycznym trafił do Sejmu
AirHelp: Prognozy na nadchodzące lato zwiastują zakłócenia
Bon turystyczny do odstrzału, czy redukcji?
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Turystyka vs Skarb Państwa - komentarze prawników
Rekordy na rynku condo w polskich miastach
Sabre pomoże zoptymalizować siatkę połączeń WizzAir
Chorwacja: pożary lasów zagrożeniem dla turystów
POT pozyskała środki unijne na promocję turystyki wiejskiej
IATA: Najgorszy rok w historii lotnictwa
FlixMobility zagrozi taksówkom?
Na co zwracać uwagę przy ubezpieczaniu hotelu?
500 plus dla turystyki: hit czy kit?
Rekordowa liczba turystów w Dubaju
Brytyjski Wizz Air rozpoczął działalność
Ryanair umożliwia bezkosztową zmianę terminu, Wizz Air usprawnia proces zwrotu
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi