TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Kawa Starbucks na dowóz

Znana sieć kawiarni chce rozpocząć dostarczanie kawy do domów. Prezes podkreśla, że produkty mają zachować taką samą jakość jak te serwowane w lokalu.


Prezes Starbucks, Kevin Johnson ma w planach przeniesienie modelu delivery stosowany w Chinach do USA. Wszystko za pomocą współpracy Starbucks z platformą Alibaba. Rozszerzenie usług dostawy produktów Starbucks integruje aplikację Starbucks z cyfrowymi sieciami Alibaby.

Dla Starbucks umożliwienie dostawy na terenie Chin było próbą odparcia konkurencji Luckin Coffee, chińskiego start-upu. Firma, która rozpoczęła działalność w Pekinie w styczniu z dwoma sklepami, otworzyła od tego czasu ponad 800 oddziałów w 13 miastach w całym kraju. Jej współzałożyciel Guo Jinyi mówił, że chce przewyższyć Starbucks. Pan Guo, współzałożyciel Luckina, zwrócił uwagę, że Starbucks nie jest popularny w takich krajach jak Kanada, gdzie króluje sieć Tim Hortons oraz Wielka Brytania, gdzie dominuje Costa Coffee.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję