TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów

KLM uruchamia swoją najnowszą usługę dostępną za pośrednictwem Asystenta Google. Klienci linii, którzy mają zainstalowaną aplikację Google Assistant na swoich urządzeniach mobilnych oraz urządzeniach domowych, mogą teraz używać poleceń głosowych do łatwego wyszukiwania lotów holenderskiego przewoźnika.


Asystent pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik ma wolne ręce i może w tym czasie robić coś innego. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.

Posiadacze aplikacji Asystent Google zainstalowanej na tablecie lub smartfonie mogą aktywować serwis wyszukiwania biletów prosząc o rozmowę z KLM. Na to wezwanie zgłosi się inteligentny, wirtualny asystent Bluebot, który zaoferuje pomoc z znalezieniu odpowiedniej oferty przelotu KLM. Przed przystąpieniem do pracy, Bluebot wypyta o destynację, port wylotowy i daty całej podróży. Po znalezieniu oferty, klient otrzymuje na swoje urządzenie bezpośredni link do wyniku wyszukiwania, gdzie można już samodzielnie zarezerwować podróż o danych parametrach. Należy pamiętać, że rozmawiając z botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim, lub niderlandzkim. Nowa usługa asysty w wyszukiwaniu biletów jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
linie lotnicze przewoźnik lotniczy KLM asystent google bluebot




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję