Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
KLM wprowadza nową usługę dla pasażerów
KLM uruchamia swoją najnowszą usługę dostępną za pośrednictwem Asystenta Google. Klienci linii, którzy mają zainstalowaną aplikację Google Assistant na swoich urządzeniach mobilnych oraz urządzeniach domowych, mogą teraz używać poleceń głosowych do łatwego wyszukiwania lotów holenderskiego przewoźnika.
Asystent pomaga znaleźć odpowiedzi szybciej, podczas gdy użytkownik ma wolne ręce i może w tym czasie robić coś innego. Usługa jest dostępna w języku angielskim i niderlandzkim.
Posiadacze aplikacji Asystent Google zainstalowanej na tablecie lub smartfonie mogą aktywować serwis wyszukiwania biletów prosząc o rozmowę z KLM. Na to wezwanie zgłosi się inteligentny, wirtualny asystent Bluebot, który zaoferuje pomoc z znalezieniu odpowiedniej oferty przelotu KLM. Przed przystąpieniem do pracy, Bluebot wypyta o destynację, port wylotowy i daty całej podróży. Po znalezieniu oferty, klient otrzymuje na swoje urządzenie bezpośredni link do wyniku wyszukiwania, gdzie można już samodzielnie zarezerwować podróż o danych parametrach. Należy pamiętać, że rozmawiając z botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim, lub niderlandzkim. Nowa usługa asysty w wyszukiwaniu biletów jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Dział transport:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Gdzie Polacy wypoczywają lecąc z Ryanair
Hilton zapowiada nowe standardy sanitarne
Sprzedaż lata 2019 dalej poniżej oczekiwań organizatorów
Minister powołał nową Społeczną Radę Turystyki
Marka stworzona przez Air France zapowiada nowe kierunki
Tajlandia przywraca kwarantannę dla turystów
Komisja Europejska: wydłużenie terminu na zwroty narusza dyrektywę turystyczną
Sindbad wdraża technologię Salesforce
Samolot zapalił się podczas lądowania.
Więcej pasażerów korzysta z tureckich lotnisk
Akcja wsparcia dla restauratorów w dobie koronawirusa powraca
Niebezpieczne pomysły na obniżenie kosztów
Nepalski rząd realizuje plany budowy megalotniska