Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Sesja zdjęciowa dla dań koniecznością?
Czy menu w formie karty lub kilka zdjęć dań z imprez już nie wystarczą naszym gościom? Niestety raczej nie, dzięki mapom Google gość może łatwo oglądać zdjęcia potraw zrobione przez naszych klientów. Nie jest to wielka nowość, ale znaczenie tej funkcjonalności dla klientów będzie coraz większe i warto na nią zwrócić uwagę.
Niestety rewolucja techniczna oprócz korzyści niesie też zagrożenia. Jednym z nich jest nadmierna presja na doskonałość w każdym aspekcie. Wystarczy jeden niezadowolony klient, który wrzuci złe zdjęcia naszych dań i lokal ma problem. Problem leży tu nie tylko w wypadku, gdy podamy źle przygotowane danie, ale może się pojawić także przy dobrym daniu, ale nieudolnych zdjęciach! Źle zrobione zdjęcie może spowodować, że w oczach potencjalnych klientów świetne danie będzie wyglądać słabo i zniechęci ich do wizyty w lokalu.
Zdjęcia potraw z menu możemy wrzucać sami, jak i przy współpracy z klientami lub partnerami. Wiele osób jednak "je oczami" i atrakcyjne zdjęcia (choć nie koniecznie bijące po oczach obróbką graficzną) to ważna rzecz w momencie oceny lokalu. Dodatkowym problemem może być publikacja rzeczy niezbyt dobrze wyglądających ujęć (jak poniżej puste talerze, czy brudne stoły), jak i publikacja zdjęć robiona "na złość" np. rozgrzebane danie, nieestetyczny wygląd dania/stołu itp.
Zdroworozsądkowo taki zdjęcia nie powinny mieć znaczenia, jednak wiele osób nawet nieświadomie reaguje negatywnie na źle (dla nich) wyglądające zdjęcia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zdjęcia dań koniecznością?
[2018-10-25 13:59 83.17.160.*]
co zrobić z tymi , co nigdy u ciebie nie byli a dają 1* bez komentarza, albo konkurencja robi ci specjalnie złą opinię. odpowiedz »
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział aktualności dnia:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Szansa na otwarcie stoków narciarskich. Bez otwarcia obiektów noclegowych to jednak absurd
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów Polskich
Turyści zabierają coraz więcej elektronicznych gadżetów
Lotnisko w Hurghadzie zostanie przebudowane
Priorytety Rady UE dla transportu i turystyki
Gault&Millau wybrał najlepszych szefów kuchni z południa Polski
Jak złowić turystę w sieć? Sieciowe produkty turystyczne w czasach experience ekonomy
Lotnisko w Modlinie odpowiada PLL LOT
Turcja, Ukraina i Macedonia Północna dołączyły do systemu unijnych certyfikatów COVID
Emirates wznawia loty do Stambułu
Organizatorka strajku w LOT do zwolnienia
Przyznano Nagrody World`s Best 50 Restaurants 2017
Dolnośląska Organizacja Turystyczna uruchamia portal z wycieczkami po regionie
