Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Nowy konkurs dla szkół gastronomicznych
Makro Polska w ramach projektów Szef dla Młodych Talentów i Rok Marek Własnych rozpoczyna konkurs Wyzwanie Makro Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: Makro Chef, Makro Professional i Makro Premium.
Do konkursu Wyzwanie Makro Chefa sieć hurtowni MAKRO Polska zaprosiło szkoły gastronomiczne z całej Polski. Do udziału zakwalifikowało się dwadzieścia szkół m.in. z Warszawy, Nakła Śląskiego, Starachowic, Szczytna, Bochni, Garwolina czy Wejherowa. Zainteresowanie konkursem przerosło nasze oczekiwania - spłynęło do nas blisko pięćdziesiąt zgłoszeń w różnej formie, również filmów czy rymowanek - mówi Joanna Purzycka, koordynatorka projektu. Zakwalifikowane szkoły wyznaczą reprezentujące je zespoły złożone z uczniów i nauczycieli, których zadaniem będzie przygotowanie autorskiego przepisu na danie tradycyjne z wykorzystaniem m.in. produktów marki Makro Chef: kaszy gryczanej, chrzanu tartego i miodu gryczanego, które to zapewni sieć hurtowni.
Najciekawsze trzy zgłoszenia wybierze jury w składzie: Magdalena Figurna (rzecznik prasowy Makro Polska), Sławomir Leszczyński (kierownik działu marki własnej w Makro Polska), Joanna Purzycka (koordynatorka konkursu), Paweł Serafin (szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie) oraz Cezary Powała i Michał Grzywacz (szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie). Dodatkowo przyznana zostanie nagroda publiczności dla zespołu, którego przepis zdobędzie największą liczbę polubień na fanpage u programu Szef dla Młodych Talentów na Facebooku.
Do zdobycia są nagrody: publikacja w międzynarodowej książce kucharskiej wydanej przez Metro AG, zestawy noży MAKRO Professional oraz bony na zakupy do Makro. Oprócz szansy na nagrodę, każda z dwudziestu szkół otrzyma zestaw produktów spożywczych Makro Chef i środków czystości Makro Professional.
Celem konkursu jest zachęcenie szkół do zagłębienia się w kuchnię tradycyjną poprzez kreatywne wykorzystanie produktów naszej nowej marki własnej MAKRO Chef oraz poszukiwanie nowych smaków i połączeń. Mamy nadzieję, że dzięki temu reprezentujący szkoły uczniowie - pod opieką swoich nauczycieli - będą mogli jeszcze bardziej rozwijać swoją wyobraźnię, pasję i talent kulinarny - dodaje Joanna Purzycka.
Pierwsza edycja konkursu potrwa do marca. Kolejne dwie edycje zaplanowane są na kwiecień i wrzesień.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
W piątek rozpoczynają się targi Lato i Regionalia
Inauguracyjny rejs PLL LOT do Los Angeles
Ile zarobił Rainbow w ubiegłym roku?
Jak przyciągnąć niemieckich turystów?
Emirates potwierdza duże zamówienie
Podróże saudyjskich kobiet pod pełną kontrolą
Tajfun Hato paraliżuje ruch na lotnisku w Hongkongu
Inspekcja Handlowa prezentuje wstępne wyniki kontroli lokali gastronomicznych
POT szuka dyrektorów trzech zagranicznych ośrodków
Wycieczka Bernina Express z Arion Senior.
