Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
I półrocze 2017 r. okresem dynamicznego rozwoju marki Focus Hotels?
Jakie przychody zanotowała polska sieć Focus Hotels w pierwszym półroczu 2017? Czy sytuacja biznesowa obiektów Focus Hotels w 2016 roku była wzrostowa?
Polska sieć Focus Hotels należąca do Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A. w pierwszym półroczu 2017 roku zanotowała wzrost przychodów o 32% w stosunku do pierwszego półrocza 2016 roku. Jest to wynik skutecznie realizowanej strategii dynamicznej ekspansji marki Focus Hotel oraz Focus Hotel Premium. W czerwcu 2016 roku sieć otworzyła swój drugi hotel w Gdańsku, zaś w 2017 roku do sieci dołączył dawny Hotel Pod Orłem w Bydgoszczy. Jednocześnie w 2017 roku zawarto umowy dzierżawy na trzy nowe hotele.
Przychody za cały 2016 rok wzrosły o 5 mln zł w stosunku do roku 2015 (+17,5%), w dużej mierze za sprawą otwartego w czerwcu 2016 roku Focus Premium Gdańsk. Wzrosła także frekwencja hoteli (+1,3 p.p. vs 2015), a średnia cena za pokój oraz RevPAR wzrosły o 5,6 zł. W 2016 roku obiekty sieci Focus Hotels obsłużyły łącznie 223 886 gości. W pierwszym półroczu 2017 roku Focus Hotels zanotował wzrost przychodów o 32% w stosunku do pierwszego półrocza 2016 roku, na co wpływ ponownie miało otwarcie hotelu Premium w Gdańsku, a także dołączenie do sieci w kwietniu 2017 r. Focus Premium Pod Orłem w Bydgoszczy.
Rosnący ruch turystów w kraju napędza polski rynek hotelowy, przez co jest on atrakcyjny dla inwestorów i deweloperów. Rośnie również liczba gości z zagranicy, a Polska staje się coraz bardziej rozpoznawalnym kierunkiem turystycznym. Wskaźniki frekwencji i przychodów rosną, a my jesteśmy przekonani, że polska branża hotelowa ma przed sobą jeszcze lepsze perspektywy niż do tej pory. Z roku na rok w Polsce rośnie też popyt na usługi z "wyższej półki" - dlatego przykładamy dużą wagę do rozwoju naszego brandu Focus Hotel Premium - mówi Łukasz Płoszyński, Członek Zarządu sieci Focus Hotels.
2017 to kolejny rok dynamicznego rozwoju marki Focus Hotel. Spółka dołączyła do sieci Focus Premium Pod Orłem w Bydgoszczy oraz podpisała umowy dzierżawy na trzy kolejne hotele, ugruntowując swoją pozycję lidera wśród sieci oferujących ten model współpracy. W sumie realizowanych jest obecnie aż pięć nowych inwestycji hotelowych, które prowadzone będą pod marką Focus Hotel lub Focus Hotel Premium - w Sopocie, Białymstoku, Poznaniu, Lublinie oraz Warszawie. Zarząd spółki zapowiada utrzymanie tej dynamiki oraz informuje o zbliżającej się ekspansji zagranicznej. We wrześniu br. sieć otworzyła biuro w Bukareszcie, które będzie odpowiedzialne za rozwój sieci na terenie Rumunii, Węgier, Czech oraz Słowacji.
Starannie selekcjonujemy obiekty i negocjujemy warunki. Najważniejszym celem, jaki sieć stawia sobie na najbliższe miesiące i lata, jest pozyskanie hoteli w Krakowie i Wrocławiu, wyjście poza granice kraju oraz debiut Focus Hotels na giełdzie. Pierwszych inwestycji sieci za granicą spodziewać się można w stolicy Rumunii - Bukareszcie. Inwestorom proponujemy dzierżawę na atrakcyjnych warunkach - zapewniamy m.in. gwarantowany czynsz i gwarancję zwrotu z inwestycji. Ten model cieszy się coraz większym zainteresowaniem i będziemy go rozwijać- dodaje Łukasz Płoszyński.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Oficjalny start sezonu
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
KLM przygotował nowy gadżet dla pasażerów
Dojazd do Dubrownika będzie łatwiejszy
Niemiecki paszport otwiera najwięcej granic
Coffeedesk pozyskał 2,7 mln zł z II rundy crowdfundingu
Hotelowe lobby wizytówką obiektu
Nowa atrakcja turystyczna w Poznaniu
Problemy turystyki na Kongresie PIT
Zawalił się dach rzymskiego kościoła
PIG: Dramatyczna sytuacja w gastronomii
Linie Emirates będą promować saudyjską turystykę
Przedsiębiorcy turystyczni mogą ubiegać się o dodatkowe wsparcie
Wizz Air rezygnuje z płatnej infolinii
Jakiej pomocy potrzebowali turyści jeżdżący samochodami?
Majówka nie zaszkodziła sprzedaży w biurach
LOT dyscyplinarnie zwalnia strajkujących
Itaka zaczyna pukać do pierwszej dziesiątki największych organizatorów w Europie?
Co zrobić, gdy linie lotnicze pomylą dane pasażerów?
Czy kontrola nielegalnych organizatorów jest fikcją?
Czemu jest tak źle, skoro jest tak dobrze?
Kto był w hotelu Vime lido z Exim tours?
Rainbow Tours - Paryż Disneyland, Francja w Miniaturze
