Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Zobacz także
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla restauracji?
Wyrok w sprawie napiwków płaconych kartą
Lepsza kondycja branży horeca?
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze prace
Parlament Europejski chce bezpłatnego bagażu podręcznego
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Pyszne.pl chce ulżyć restauracjom
Pyszne.pl wprowadza specjalne środki wsparcia dla restauracji.
Choć większość restauracji powiązanych z Pyszne.pl zanotowało w ostatnim czasie wzrost dochodów, nowe obostrzenia wynikające z pandemii oznaczają znaczne obciążenie dla dużej części z nich. Mowa tu przede wszystkim o punktach gastronomicznych, generujących przeważającą część swoich przychodów ze sprzedaży na miejscu, i w których dostawy jedzenia stanowią mniejszą część modelu biznesowego. Drugi pakiet wsparcia jest skierowany do restauracji będących w grupie największego ryzyka.
Pakiet zawiera:
- 25% zniżki prowizji dla wszystkich restauracji korzystających z usługi dowozu realizowanej przez Pyszne.pl
- zniesienie prowizji dla nowo zarejestrowanych, niezależnych restauracji
- zniesienie prowizji przy zamówieniach z odbiorem w lokalu, krok który został tymczasowo wprowadzony w marcu 2020
- możliwość odroczenia opłat dla najbardziej poszkodowanych restauracji - na ich wniosek
Rok 2020 był ekstremalnym wyzwaniem dla sektora gastronomicznego przez obowiązkowe zamknięcia oraz restrykcje nałożone na czas pracy lokali w Polsce. Wiele restauracji doświadcza trudności w utrzymaniu opłacalności biznesu, a w niektórych przypadkach - utrzymaniu się na rynku. Jako lider w sektorze zamówień jedzenia online chcemy wesprzeć ich działalność w czasie kryzysu, dlatego też uruchamiamy kolejny pakiet wsparcia dla restauracji, które zostały najmocniej poszkodowane. Zniżka prowizji dla restauracji korzystających z dowozu Pyszne.pl wchodzi w życie od niedzieli 25 października, pozostałe punkty pakietu wchodzą w życie natychmiastowo, do czasu ponownego otwarcia lokali. - powiedział Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Piloci wnoszą pozew zbiorowy przeciwko Boeingowi
Polacy widzą wzrost cen podróży, ale będą podróżować
Koniec z wykrywaczami metalu w Jerozolimie
W piątek pracownicy greckich muzeów zastrajkują
AmRest inwestuje w hiszpańską platformę do zamawiania posiłków
Wizz Air otwiera nową bazę i ogłasza 2 nowe połączenia do Polski
szukam noclegu w pizie, livorno lub okolicach
Sieć hotelowa testuje nowe narzędzie
Dwie fundacje hotelarskie łączą siły
Ruch lotniczy odradza się wolniej niż przewidywano
Niemiecki rząd rozważa łagodzenie restrykcji covidowych
Organizacje turystyczne zadowolone ze stanowiska Parlamentu Europejskiego
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin publicznych