Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Enter Air wzmacnia flotę
Enter Air zwiększył flotę o dwa kolejne Boeingi 737-800. W sezonie Lato 2021 przewoźnik będzie wykonywał loty 26 samolotami.
Pozyskanie nowych samolotów to odpowiedź na duży popyt ze strony touroperatorów i zwiększoną aktywność turystów po długim oczekiwaniu na upragnione wakacje. Na początku roku sytuacja na rynku była jeszcze zbyt niepewna i nie byliśmy w stanie dobrać większej liczby samolotów, ponieważ zabrakłoby czasu na dostawę przed sezonem. Mieliśmy niezrealizowane zamówienia z poprzedniego roku i dlatego udało nam się powiększyć flotę o dwa samoloty skonfigurowane w taki sam sposób jak reszta floty. Ostatnio dostajemy coraz więcej zapytań z całej Europy o dostępność samolotów, co świadczy o dużej dynamice powrotu do latania, a rynek nisko kosztowych przelotów czarterowych jest tu niekwestionowanym liderem- mówi Grzegorz Polaniecki, członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air.
Flota Enter Air składa się aktualnie z 24 samolotów Boeing 737-800 i dwóch Boeingów 737 MAX 8, co oznacza że w sezonie Lato 2021 Enter Air będzie wykonywał operacje lotnicze 26 samolotami, czyli o jednym więcej w porównaniu do 25 maszyn latających w sezonie Lato 2019.
Pierwszy z nowych samolotów, o rejestracji SP-ESK, w ostatnim czasie zakończył niezbędne przeglądy, a pierwszy operacyjny lot w Enter Air wykonał 3 lipca z Katowic do Larnaki. Z kolei we wtorek 20 lipca do Polski przyleciała maszyna o rejestracji SP-ESI która przez ostatnie kilka miesięcy była przygotowana do finalnej dostawy w bazie technicznej na południu Francji. Jej wdrożenie do latania nastąpi w najbliższym czasie.
Pod koniec czerwca, czyli tuż przed szczytem sezonu odebraliśmy samolot, który był już w polskim rejestrze, ale musieliśmy go dostosować do naszych standardów technicznych, konfiguracji i dokumentacji, co okazało się bardzo pracochłonnym procesem i zajęło dostawcy ponad 7 miesięcy. Redukując dalsze opóźnienie w dostawie zdecydowaliśmy o niemalowaniu samolotu w nasze barwy na sezon Lato 2021. Wykonamy to dopiero po jego zakończeniu. Maszyna wykonuje już loty w ramach zakontraktowanego na sezon letni programu. Drugi samolot miał do nas dotrzeć już 14 miesięcy temu, ale dostawę wstrzymaliśmy przez ograniczenia związane z pandemią. Obie maszyny zostały pozyskane na zasadzie leasingu operacyjnego - mówi Mariusz Olechno, członek zarządu i dyrektor techniczny Enter Air.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Duży wzrost ilości wyjazdów
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział transport:
Dokąd będzie można polecieć w
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
W piątek pracownicy greckich muzeów zastrajkują
AmRest inwestuje w hiszpańską platformę do zamawiania posiłków
Wizz Air otwiera nową bazę i ogłasza 2 nowe połączenia do Polski
Policja ogłosiła alarm na 14 największych niemieckich lotniskach
Ile kosztowały drony nad Gatwick
Małopolska podejmuje działania mające wesprzeć turystykę
Organizacje turystyczne zadowolone ze stanowiska Parlamentu Europejskiego
Rzecznik MŚP występuje o ulgi dla przedsiębiorców w spłatach zaległych danin publicznych
Serbia zniosła ograniczenia wjazdowe
Niemcy stawiają na turystykę młodzieżową
Turkish Airlines zmienią nazwę
Władze Wenecji rozpoczynają operacje regulujące napływ turystów
