Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Konsultant ds. turystyki
- Gdańsk Biuro Podróży w CH zatrudni studenta
- Specjalista/tka ds. turystki - Manager biura
- praca w biurze podróży
- Kraków - pracownik biura podróży poszukiwany
- Pilot sezonie zimowym
- Przewodnik Ołomuniec 7.10.2023
- Gdańsk - Sun Way Travel
- Praca w Krakowie - PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours Tarnów


Lufthansa w nowych barwach
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego.
Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów. Przed 3 tysiącami gości we Frankfurcie i Monachium, Lufthansa oficjalnie zaprezentowała Boeinga 747-8 oraz Airbusa 321 z nowym designem. W zeszłym tygodniu, poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych. Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórym brakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalną funkcję - wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolor żółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.
Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosi większe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. - powiedział Carsten Spohr, Prezes Zarządu Deutsche Lufthansa AG. "
Zaprojektowany dokładnie 100 lat temu, przez grafika Otto Firle, żuraw pozostanie ikoną Lufthansy. W przyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Także cieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko, wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni. Zachowane zostanie również znane niebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy - ale ich użycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki.
Po 30-stu latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniać malowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych dwóch lat wymienionych będzie ponad 160 milionów akcesoriów pokładowych.
Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group została odświeżona. Z nowego logo zniknął żuraw, nazwa pisana jest przy użyciu wyłącznie dużych liter. Wzięto pod uwagę różnorodność marek Grupy oraz neutralność tych firm.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Starsze aktualności:
Czy Polaków stać na
Workation - czy może pomóc
Jak przedłużyć ważność bonu turystycznego? Sprytny
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Ecco Holiday świętuje 20-lecie
Poszukiwacze słońca wybierają
Niemcy wznawiają swoją globalną kampanię na rzecz zrównoważonego rozwoju
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie
Neckermann umożliwi rezerwację konkretnego pokoju
Allianz Research: Europa jako pierwsza wyjdzie z kryzysu, ale nie nastąpi to szybko
Wizz Air wprowadzi obowiązkowe szczepienia dla członków załóg
Małopolska planuje nowe atrakcje turystyczne
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
Bezpieczniejsze lądowanie na rzeszowskim lotnisku
NSA wydał wyrok w sprawie opłaty klimatycznej w Zakopanem