Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Szczyrk 2.0 - wielkie plany małego miasta
Nowa marka Szczyrku to ma być odpowiedzią na rosnące oczekiwania turystów i mieszkańców. Szczyrk nie chce być już tylko miejscem wspomnień i zimowych wypadów narciarskich, ale destynacją na cały sezon - z bogatą ofertą letnią, jesienną i wiosenną.
Strategia Szczyrk 2.0 ma repozycjonować markę i wzmacniać wizerunek współczesnego, całosezonowego kurortu górskiego - miejsca, które łączy autentyczność i tradycję z nowoczesnością i jakością premium - w turystyce, kulturze i doświadczeniach. Zgodnie z nowymi założeniami, to pierwszy w Polsce górski ośrodek nastawiony na podróżujących z psami, z ofertą dostosowaną do potrzeb ich właścicieli.
Szczyrk to nowoczesny, całoroczny kurort górski premium, łączący autentyczną kulturę Beskidów z wyjątkową dbałością o potrzeby gości, oferujący wyższy poziom doświadczeń, usług, przeżyć. Poprzez przyjętą strategię chcemy wyznaczać nowe standardy w turystyce górskiej i udowodnić, że górski kurort można wymyślić na nowo. Postawić na jakość doświadczeń, zamiast liczyć turystów podkreśla Sabina Bugaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury, Promocji i Informacji im. Jana Więzika w Szczyrku. Jak zaznacza, wyższy standard turystyki ma wynikać z jakościowych usług, lokalnego rzemiosła i autentyczności oraz przemyślanej oferty. To właśnie tu zamiast powtarzalnych, masowych pamiątek będzie można kupić unikalne rękodzieło, wykonane z zaangażowaniem i pasją. Limitowane kolekcje odzieży, przygotowywane z lokalnymi artystami, to zupełnie nowe podejście do oferty dla turystów.
Nowa strategia zakłada również większą otwartość na podróżujących ze zwierzętami. To pierwsze miasto w Polsce, które pozycjonuje się jako kurort dla turystów z psami. W Szczyrku mogą one swobodnie towarzyszyć swoim właścicielom na szlakach, w schroniskach i podczas innych aktywności na łonie natury, ale także w mieście, ciesząc się wolnością w malowniczym Beskidzie Śląskim. Tutejsza oferta dla psiarzy i ich czworonożnych przyjaciół stale się powiększa. Ci, którzy są zainteresowani udogodnieniami dla pupili, mogą zapoznać się ze specjalną mapą miejsc dogfriendly - "Szczyrk z psem", dostępną już wkrótce na stronie internetowej miasta (szczyrk.pl). Znajdą tu listę miejsc, do których można wybrać się z psem lub skorzystać z dodatkowych udogodnień (np. miski, woreczki, przysmaki, zabawki itp.).
Miasto zaprasza do współpracy. Nowa, spójna komunikacja ma na celu aktualizację postrzegania miasta - z miejsca kojarzonego z przeszłością na kurort oferujący nowoczesną, premium bazę hotelową i usługową, miejsce z szacunkiem do tradycji i lokalnej kultury, epatujące autentycznością, ale również otwartością na nowoczesne trendy i przyszłość. Kurort górski, który rozumie, wdraża, ale też wyznacza trendy w turystyce mówi Michał Ulidis, Creative Director & Partner w Publicon - agencji współodpowiedzialnej za tworzenie nowego wizerunku miasta.
W najbliższych miesiącach mieszkańców i turystów czeka szereg wydarzeń, które będą konsekwentnie budować markę Szczyrk 2.0. Nowe inicjatywy kulturalne, a także rozwój oferty dog-friendly pokażą, że Szczyrk to dziś kurort z wizją; gotowy, by wyznaczać trendy w polskiej turystyce górskiej. Jak podkreśla Sabina Bugaj, miasto cały czas zaprasza przedsiębiorców działających w Szczyrku do podejmowania własnych inicjatyw wpisujących się w nową strategię. Wystarczy naprawdę niewiele: choćby być otwartym na współpracę z lokalnymi artystami czy wprowadzić drobne udogodnienia dla gości z psami. Każdy krok w kierunku spójnym ze strategią Szczyrk 2.0 ma dla nas ogromne znaczenie i wynosi turystykę na wyższy poziom. Każdy, kto chce wspólnie z nami podążać tą drogą, może zgłosić się do nas ze swoimi pomysłami podsumowuje.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
eSky rośnie i podnosi
Jesień nowym sezonem urlopowym
Lato rozczarowało branżę na
Samorządy testują bony
Najem krótkoterminowy na
Jak zmieniają się oczekiwania wakacyjne
Zapraszamy na MICE EXPO w
Hiszpania zakazuje i kasuje ogromną liczbę mieszkań dla
Ponad 22 tys. gości na Targach EuroGastro i WorldHotel 2019
Nowa atrakcja turystyczna w Wielkopolsce
Nowy szlak turystyczny w Gnieźnie
POT wyłoniła czołową 16 Turystycznych Mistrzostw Blogerów
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie kierunki
Są chętni do przejęcia francuskiego upadłego przewoźnika
Grecja zniosła restrykcje dla zaszczepionych
Które Centrum Informacji Turystycznej zostało uznane za najlepsze?
Wyrok w sprawie przedawnienia roszczeń za opóźnienie samolotu
Długi weekend udany dla chorwackiej turystyki
Lotnictwo zmierza w stronę ekologicznej transformacji
Branża turystyczna przypomina, że ECDC nie rekomenduje ograniczania podróży
17 osób dołączyło do grona Ambasadorów Kongresów Polskich
Święta poza domem nie są już problemem
ULC i lotniska zachęcają do latania
Koleje Dolnośląskie wykształcą maszynistów
Kiedy się opłaca rezerwować wakacje na wrzesień?!
