Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona
26 maja br., podczas uroczystej Gali organizowanej w trakcie XVII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej w Wałbrzychu, ogłoszone zostały wyniki ogólnopolskiego Konkursu Kryształy PR-u.
Nagrodę główną - Grand Prix Kryształów PR-u w kategorii najlepszy film promocyjny za film "7 powodów aby przyjechać do Małopolski" otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.
PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza w Polsce Konferencja dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Od kilku lat wydarzeniu towarzyszy Konkurs Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.
Do tegorocznej edycji konkursu wysłano niemal setkę zgłoszeń z różnego rodzaju jednostek samorządu terytorialnego oraz spółek samorządowych. Projekty oceniane były w kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepszy event społeczny, najlepsza gazeta miejska/biuletyn, najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej i najlepsza kampania informacyjno-promocyjna, związana z pandemią COVID-19.
Małopolska zdobyła:
- Grand Prix za najlepszy film promocyjny: "7 powodów aby przyjechać do Małopolski", przygotowany przez Departament Turystyki UMWM we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną
- wyróżnienie za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych - profil Facebook EkoMałopolska prowadzony przez Departament Środowiska UMWM
- wyróżnienie za najlepszą kampanię informacyjno-promocyjną związaną z pandemią COVID-19 - "Dobro jest w Małopolsce. Stop koronawirusowi!" realizowaną przez Kancelarię Zarządu UMWM
Kampania pn. "Małopolska. Poznajmy się", której jednym z elementów był nagrodzony film promocyjny "7 powodów aby przyjechać do Małopolski", zrealizowana została w 2020 roku przez Województwo Małopolskie i Małopolską Organizację Turystyczną. Jej założeniem było ukazanie Małopolski jako regionu idealnego do wypoczynku w duchu "slow", czyli niespiesznego, uważnego podróżowania oraz zachęcenie mieszkańców i turystów do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać się do Małopolski. Kampania wyróżniała się na tle innych dzięki lokalnym ambasadorom - mieszkańcom regionu, którzy przez pryzmat swoich pomysłów, znajomości regionu, doświadczeń i zainteresowań pokazywali nieoczywiste oblicza Małopolski, miejsca które warto odwiedzić, tradycje które warto poznać, ludzi których warto spotkać czy przysmaki, w których warto się rozsmakować. Ambasadorami regionu byli: Ania Dąbek - przewodniczka po Ojcowskim Parku Narodowym, rodzina Mazurków - twórcy bloga "Rodzinnie dookoła świata", Anna Szafraniec - kolarka górska, znawcy kulinariów Maja i Bartosz - twórcy Radia Kulinarnego oraz Jan Sabała - przewodnik tatrzański i edukator ekologiczny. A wszystko to w tle pandemii Covid-19 i obostrzeń z nią związanych. Dlatego, zależało nam na pokazaniu w Małopolsce miejsc ciekawych, lecz nieznanych szerszej grupie odbiorców, zlokalizowanych "poza utartym szlakiem" i takich, w których można odpocząć z dala od tłumu turystów.
Nie ma lepszych osób, które mogą zarekomendować region, niż jego mieszkańcy. Dlatego też do udziału w kampanii zachęcającej do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać się do Małopolski zaprosiliśmy lokalnych pasjonatów, osoby, dla których odkrywanie naszego regionu to misja i pasja. I to była bardzo dobra decyzja. Te osoby to prawdziwi ambasadorzy naszego regionu, którzy pokazali nam nowe, często zaskakujące jego oblicza - zauważa Iwona Gibas.
W ramach kampanii, oprócz nagrodzonego filmu promocyjnego "7 powodów aby odwiedzić Małopolskę", powstały także wideosondy z rekomendacjami mieszkańców dotyczącymi urokliwych miejsc w regionie oraz reportaże, w których ambasadorzy akcji pokazywali "swoją Małopolskę". Ponadto, w kampanię zaangażowani zostali także internauci, którzy mogli podzielić się swoimi małopolskimi odkryciami.
Licznych inspiracji do podróżowania po Małopolsce dostarcza także regionalny portal turystyczny visitmalopolska.pl oraz aplikacja mobilna VisitMałopolska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Dział hotele, pensjonaty:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Europejska turystyka odbija się po pandemii
Bezpieczniejsze lądowanie na rzeszowskim lotnisku
NSA wydał wyrok w sprawie opłaty klimatycznej w Zakopanem
Ryanair podpisał porozumienie z wypożyczalnią samochodów
Rejs PLL LOT z Toronto odwołany
Nekera: turystyczne wybory Polaków silnie uzależnione od sytuacji pandemicznej
Touroperatorzy: potrzebujemy jasnych i spójnych rozwiązań
Zapadła decyzja - Lufthansa przejmuje Air Berlin
Rada UE ponownie zaktualizowała listę krajów, dla których rekomenduje otwarcie granic
Eurobarometr: Podróżni chcą cyfrowych dokumentów
Nowy wymiar akcji Poznań za pół ceny
Jak zmieniały się ceny w hotelach poszczególnych kategorii we wrześniu?
Kontrolerzy: rozmowy są trudne, ale nie tracimy nadziei na porozumienie
Neckermann umożliwi rezerwację konkretnego pokoju
Kraków uznany za najlepszą destynację
Poseł Marek Jakubiak wydzierżawił Browar Lwówek
Pomimo inflacji Polacy nie rezygnują z podróżowania
Listopadowe pustki w biurach podróży
