Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Nowa sieć restauracji wchodzi na polski rynek
Amerykański gigant kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki i otworzy lokale w Polsce. Restauracje będą działać w oparciu o system franczyzowy. Pod koniec 2017 spółka zacznie realizować plany otwarcia 23 restauracji w kraju.
Spółka Papa John s International, właściciel popularnych na całym świecie pizzerii Papa John's kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki, informując o podpisaniu porozumień na rozwój działalności w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce. Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce.
Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John s" - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. - Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski, a nowi klienci pokochają naszą LEPSZĄ PIZZĘ oraz wysokiej jakości składniki".
PJ Western kontynuuje pasmo sukcesów w Rosji i na Białorusi i bardzo cieszymy się z ich planów ekspansji na kolejne rynki. Liczymy na to, że Chris i jego zespół będą dalej wdrażać w życie nasze hasło: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce - powiedział Tim O Hern, starszy wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju.
Spółka Papa John s International poszukuje obecnie franczyzobiorców w Paryżu oraz na rynku niemieckim, belgijskim i duńskim.
Jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA). Choć dziś Papa John's to międzynarodowa korporacja, to wszystko zaczęło się od rodzinnego biznesu, na czym zresztą firma buduje swój wizerunek.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
Jest umowa na dofinansowanie odbudowy linii do Katowice Airport
Jutro strajk pilotów Lufthansy
Egipcjanie inwestują w turystykę
W PE będą się ważyć sprawy odszkodowań za opóźnienia lotów
Jakie nowości szykuje Air France KLM w zimowym rozkładzie?
Internetowa sprzedaż wyjazdów może zdominować rynek turystyczny
Polskie miasta konkurencją dla Mediolanu i Paryża?
Qatar Airways: Działamy bez zakłóceń
Rynek hotelowy zwiększa swoje zasoby
Organizator turystyki ogłosił niewypłacalność
