TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa sieć restauracji wchodzi na polski rynek

Amerykański gigant kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki i otworzy lokale w Polsce. Restauracje będą działać w oparciu o system franczyzowy. Pod koniec 2017 spółka zacznie realizować plany otwarcia 23 restauracji w kraju.


Spółka Papa John s International, właściciel popularnych na całym świecie pizzerii Papa John's kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki, informując o podpisaniu porozumień na rozwój działalności w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce. Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce.

Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John s" - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. - Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski, a nowi klienci pokochają naszą LEPSZĄ PIZZĘ oraz wysokiej jakości składniki".

PJ Western kontynuuje pasmo sukcesów w Rosji i na Białorusi i bardzo cieszymy się z ich planów ekspansji na kolejne rynki. Liczymy na to, że Chris i jego zespół będą dalej wdrażać w życie nasze hasło: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce - powiedział Tim O Hern, starszy wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju.

Spółka Papa John s International poszukuje obecnie franczyzobiorców w Paryżu oraz na rynku niemieckim, belgijskim i duńskim.

Jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA). Choć dziś Papa John's to międzynarodowa korporacja, to wszystko zaczęło się od rodzinnego biznesu, na czym zresztą firma buduje swój wizerunek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
pizzeria ekspansja otwarcie restauracja franczyza




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję