Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zobacz także
Polska Wschodnia - tanie pożyczki dla turystyki
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej Polski
Chiny dają zielone światło dla wycieczek do Polski
Zadłużenie branży turystycznej jest niewielkie
Polacy na pierwszym miejscu wśród odwiedzających
PIG: Miało być wsparcie dla turystyki i gastronomii, a jest miesiąc milczenia
Poznaj innowacyjne narzędzie dla specjalistów z branży turystycznej
RateHawk to nowa wyszukiwarka rezerwacji hotelowych B2B dla specjalistów z branży turystycznej, która działa na europejskim rynku od 2016 roku.
Serwis jest już obecny w ponad 120 krajach na całym świecie i współpracuje z około 7 000 biur podróży. W 2019 roku wszedł również na Polski rynek, o czym informowaliśmy w artykule: Serwis rezerwacyjny wchodzi na polski rynek.
Wyszukiwarka RateHawk - www.ratehawk.com jest częścią Emerging Travel Group i posiada w swojej ofercie ponad 1 mln obiektów , które są dostępne dla firm turystycznych, również w Polsce, gdzie rozwija się od kilku miesięcy.
Postęp w Polsce przyspieszył turystykę i podróże służbowe - dlatego uważamy, że to doskonały moment i zamierzamy zainwestować nasz czas i istotne zasoby na polskim rynku. Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zazwyczaj zatrudniamy tam miejscowych pracowników, lokalizujemy produkt tam, gdzie to konieczne, a czasami nawet zatrudniamy lokalny zespół obsługi, działający na danym rynku wraz z naszym zespołem handlowym. W ten sposób z powodzeniem rozwinęliśmy kraje bałtyckie i region Bałkanów, gdzie obecnie stajemy się liderem rezerwacji hotelowych w branży B2B. Na polskim rynku przyjęliśmy takie samo podejście i już teraz mamy tu wiele ofert pracy i aktywnie poszukujemy nowych pracowników - powiedział Felix Shpilman, CEO RateHawk.
W Polsce z firmą RateHawk współpracuje już ponad 200 aktywnych partnerów, a liczba ta stale rośnie. W założeniach, do końca 2019 roku ma ich być co najmniej 500. Ponadto,ze względu na to, że serwis jest preferowanym dostawcą grupy Lufthansa City Center na całym świecie, współpracuje z wszystkimi lokalnymi polskimi przewoźnikami niskokosztowymi. Mogę potwierdzić, że wśród naszych zaufanych partnerów są największe polskie biura podróży specjalizujące się w zakresie obsługi podróży służbowych, internetowe biura podróży i znani touroperatorzy - dodał CEO RateHawk.
Partnerzy serwisu RateHawk są obecni w większych miastach Polski: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Sopocie oraz w mniejszych, takich jak Kielce, Białystok, Płock i Olsztyn. Z kolei agentów można spotkać w każdym z 16 województw.
Pod względem bazy hotelowej posiadamy łącznie ponad 1 mln obiektów na naszej platformie. Poza tym jesteśmy zawsze otwarci na współpracę z nowymi dostawcami, którzy chcieliby zostać naszymi partnerami handlowymi w regionach, w których wprowadzamy Ratehawk i tak też jest w przypadku Polski - zachęca Felix Shpilman.
Innowacyjność serwisu polega na ścisłym dopasowaniu do technologii mobilnej - to jedyny na świecie produkt służący do rezerwacji hotelowych, który liczy się z faktem, że pracownicy branży turystycznej chcieliby móc wykonywać swoją pracę na urządzeniach mobilnych i tabletach. W całej naszej firmie tj. w działach rozwoju produktów, operacyjnym czy zakupów korzystamy z licznych algorytmów uczenia maszynowego, które mają na celu ułatwianie życia agentom. Posiadamy wykwalifikowany zespół badawczy UX, którego codzienną misją jest kontakt z agentami i ciągłe przekształcanie produktu w oparciu o uzyskane od nich informacje zwrotne. Kładziemy ogromny nacisk na produkt - to lekcja, którą dał nam świat B2C, gdzie przez wiele lat konkurowaliśmy z najpotężniejszymi na świecie internetowymi biurami podróży. Najnowocześniejsza technologia, baza hotelowa o najlepszej dostępności, interfejs przyjazny dla użytkownika, wprowadzanie ciągłych ulepszeń i fantastyczna obsługa - oto nasza misja. - zakończył CEO RateHawk.
Oprócz rezerwacji zakwaterowania, wyszukiwarka oferuje również grupowe i indywidualne rezerwacje hoteli, transfery i wynajem samochodów.
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Travelplanet chwali się swoją ofertą i
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Orbis sprzedał działalność serwisową
LOT przywróci połączenie z Lublina
Turyści już nie będą mogli swobodnie przywozić wszystkich owoców
Louvre Hotels Group otworzyło w Polsce nowe centrum rezerwacji
Cykliczne imprezy sportowe przyciągają turystów do Gdyni?
Narodowy Bank Grecji doradza odejście od modelu turystyki masowej
Do sprzedania - dwie domeny biura podróży (studenckie i wycieczki szkolne)
Morze Martwe kurczy się w zastraszającym tempie
Sfinks będzie miał dodatkowe środki na rozwój
Sejmowa komisja gospodarki i rozwoju przyjęła tzw. ustawę odszkodowawczą
Rzecznik MŚP zgłasza 10 postulatów, które mają pomóc przedsiębiorcom
Itaka z projektem dla niepełnosprawnych
Rząd zakaże lotów do kilku kierunków turystycznych?
Nauczyciele przedmiotów gastronomicznych szkolili się w Ogrodach Hortulus
Park kulturowy nie dla wszystkich - Przemyśl wnioski z Krosna
Turyści nazwani szarańczą - czy na pewno słusznie?
Miasta apelują o uregulowanie najmu krótkoterminowego
Rośnie popularność rezerwacji online
Jak powinny być opodatkowane dodatkowe usługi w hotelu?
Ankieta dla klientów biur podróży