Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura

Poznaj innowacyjne narzędzie dla specjalistów z branży turystycznej
RateHawk to nowa wyszukiwarka rezerwacji hotelowych B2B dla specjalistów z branży turystycznej, która działa na europejskim rynku od 2016 roku.
Serwis jest już obecny w ponad 120 krajach na całym świecie i współpracuje z około 7 000 biur podróży. W 2019 roku wszedł również na Polski rynek, o czym informowaliśmy w artykule: Serwis rezerwacyjny wchodzi na polski rynek.
Wyszukiwarka RateHawk - www.ratehawk.com jest częścią Emerging Travel Group i posiada w swojej ofercie ponad 1 mln obiektów , które są dostępne dla firm turystycznych, również w Polsce, gdzie rozwija się od kilku miesięcy.
Postęp w Polsce przyspieszył turystykę i podróże służbowe - dlatego uważamy, że to doskonały moment i zamierzamy zainwestować nasz czas i istotne zasoby na polskim rynku. Kiedy wchodzimy na nowy rynek, zazwyczaj zatrudniamy tam miejscowych pracowników, lokalizujemy produkt tam, gdzie to konieczne, a czasami nawet zatrudniamy lokalny zespół obsługi, działający na danym rynku wraz z naszym zespołem handlowym. W ten sposób z powodzeniem rozwinęliśmy kraje bałtyckie i region Bałkanów, gdzie obecnie stajemy się liderem rezerwacji hotelowych w branży B2B. Na polskim rynku przyjęliśmy takie samo podejście i już teraz mamy tu wiele ofert pracy i aktywnie poszukujemy nowych pracowników - powiedział Felix Shpilman, CEO RateHawk.
W Polsce z firmą RateHawk współpracuje już ponad 200 aktywnych partnerów, a liczba ta stale rośnie. W założeniach, do końca 2019 roku ma ich być co najmniej 500. Ponadto,ze względu na to, że serwis jest preferowanym dostawcą grupy Lufthansa City Center na całym świecie, współpracuje z wszystkimi lokalnymi polskimi przewoźnikami niskokosztowymi. Mogę potwierdzić, że wśród naszych zaufanych partnerów są największe polskie biura podróży specjalizujące się w zakresie obsługi podróży służbowych, internetowe biura podróży i znani touroperatorzy - dodał CEO RateHawk.
Partnerzy serwisu RateHawk są obecni w większych miastach Polski: w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Sopocie oraz w mniejszych, takich jak Kielce, Białystok, Płock i Olsztyn. Z kolei agentów można spotkać w każdym z 16 województw.
Pod względem bazy hotelowej posiadamy łącznie ponad 1 mln obiektów na naszej platformie. Poza tym jesteśmy zawsze otwarci na współpracę z nowymi dostawcami, którzy chcieliby zostać naszymi partnerami handlowymi w regionach, w których wprowadzamy Ratehawk i tak też jest w przypadku Polski - zachęca Felix Shpilman.
Innowacyjność serwisu polega na ścisłym dopasowaniu do technologii mobilnej - to jedyny na świecie produkt służący do rezerwacji hotelowych, który liczy się z faktem, że pracownicy branży turystycznej chcieliby móc wykonywać swoją pracę na urządzeniach mobilnych i tabletach. W całej naszej firmie tj. w działach rozwoju produktów, operacyjnym czy zakupów korzystamy z licznych algorytmów uczenia maszynowego, które mają na celu ułatwianie życia agentom. Posiadamy wykwalifikowany zespół badawczy UX, którego codzienną misją jest kontakt z agentami i ciągłe przekształcanie produktu w oparciu o uzyskane od nich informacje zwrotne. Kładziemy ogromny nacisk na produkt - to lekcja, którą dał nam świat B2C, gdzie przez wiele lat konkurowaliśmy z najpotężniejszymi na świecie internetowymi biurami podróży. Najnowocześniejsza technologia, baza hotelowa o najlepszej dostępności, interfejs przyjazny dla użytkownika, wprowadzanie ciągłych ulepszeń i fantastyczna obsługa - oto nasza misja. - zakończył CEO RateHawk.
Oprócz rezerwacji zakwaterowania, wyszukiwarka oferuje również grupowe i indywidualne rezerwacje hoteli, transfery i wynajem samochodów.
Komunikat firmy. Serwis nie odpowiada za treści nieredakcyjne.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział hotele, pensjonaty:
Sprawozdawczość z najmu krótkoterminowego coraz
Niskie zadowolenie klientów w
Hotelarze obawiają się kosztów i niskiego
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Airbnb.com z gospodarzami wspiera
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Orbis sprzedał działalność serwisową
LOT przywróci połączenie z Lublina
Turyści już nie będą mogli swobodnie przywozić wszystkich owoców
Rzecznik MŚP zgłasza 10 postulatów, które mają pomóc przedsiębiorcom
Itaka z projektem dla niepełnosprawnych
Rząd zakaże lotów do kilku kierunków turystycznych?
Nauczyciele przedmiotów gastronomicznych szkolili się w Ogrodach Hortulus
Do sprzedania - dwie domeny biura podróży (studenckie i wycieczki szkolne)
Morze Martwe kurczy się w zastraszającym tempie
Sfinks będzie miał dodatkowe środki na rozwój
Sejmowa komisja gospodarki i rozwoju przyjęła tzw. ustawę odszkodowawczą
Rośnie popularność rezerwacji online
Jak powinny być opodatkowane dodatkowe usługi w hotelu?
Park kulturowy nie dla wszystkich - Przemyśl wnioski z Krosna
Turyści nazwani szarańczą - czy na pewno słusznie?
Louvre Hotels Group otworzyło w Polsce nowe centrum rezerwacji
Cykliczne imprezy sportowe przyciągają turystów do Gdyni?
Narodowy Bank Grecji doradza odejście od modelu turystyki masowej
Ankieta dla klientów biur podróży