TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Polski start-up wkracza w USA

Polski start-up Hotailors zaczyna ekspansję na amerykańskim rynku. Jego partnerami są: EY, Amadeus, Google i Microsoft.


Jeden dostawca, jedna faktura, jedno centrum wsparcia - polski start-up opracował rozwiązanie, które wykorzystując sztuczną inteligencję ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych. Inteligentny system rezerwacji hotelowych Hotailors zapewnia również cały czas wsparcie agentów podróży dla pracowników.

"Nazywamy to rozwiązaniem hybrydowym: połączenie sztucznej inteligencji oraz kontaktu z trzema tysiącami specjalistów na całym świecie" - powiedział prezes Hotailors Filip Błoch.

System uczy się od użytkowników i coraz lepiej dopasowuje propozycje lotów i hoteli do preferencji pracowników oraz wytycznych ustalonych przez firmy, korzystające z rozwiązania Hotailors. Sztuczna inteligencja zbiera doświadczenia i potrafi sama rozwiązywać ponad 80% problemów.

"Wciąż są jednak nagłe zdarzenia, gdzie wsparcie prawdziwego agenta podróży jest niezbędne. My je zapewniamy podróżującym przez 24 godziny na dobę" - zapewnia prezes startupu.

Następnym krokiem jest rynek amerykański. Dlatego do zespołu dołączył David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz dyrektor ds. rozwoju we Fly.com którzy mają pomagać Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
start-up Hotailors Google Microsoft Amadeus




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję