Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Polski start-up wkracza w USA
Polski start-up Hotailors zaczyna ekspansję na amerykańskim rynku. Jego partnerami są: EY, Amadeus, Google i Microsoft.
Jeden dostawca, jedna faktura, jedno centrum wsparcia - polski start-up opracował rozwiązanie, które wykorzystując sztuczną inteligencję ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych. Inteligentny system rezerwacji hotelowych Hotailors zapewnia również cały czas wsparcie agentów podróży dla pracowników.
"Nazywamy to rozwiązaniem hybrydowym: połączenie sztucznej inteligencji oraz kontaktu z trzema tysiącami specjalistów na całym świecie" - powiedział prezes Hotailors Filip Błoch.
System uczy się od użytkowników i coraz lepiej dopasowuje propozycje lotów i hoteli do preferencji pracowników oraz wytycznych ustalonych przez firmy, korzystające z rozwiązania Hotailors. Sztuczna inteligencja zbiera doświadczenia i potrafi sama rozwiązywać ponad 80% problemów.
"Wciąż są jednak nagłe zdarzenia, gdzie wsparcie prawdziwego agenta podróży jest niezbędne. My je zapewniamy podróżującym przez 24 godziny na dobę" - zapewnia prezes startupu.
Następnym krokiem jest rynek amerykański. Dlatego do zespołu dołączył David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz dyrektor ds. rozwoju we Fly.com którzy mają pomagać Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Tajlandia wznowi program Test and Go
World Air Transport Summit przełożone
SITE Poland uruchamia program wsparcia młodych talentów
Szkolenia z TFG w Warszawie i Gdańsku
Itaka otwiera spółkę na Węgrzech
Polski Rainbow Tours wkracza na Litwę
Wycieczki w niskim sezonie tańsze niż rok temu?
Rząd przyjął nowelizację prawa o ruchu drogowym
Zakazy podróżowania drogo kosztowały grecką turystykę
LOT chce odszkodowanie od Boeinga
Teocharis: wzrost liczby zachorowań na COVID nie ma związku z turystyką
Raportowanie ESG - start w 2024
Strona Itaki najpopularniejsza wśród polskich biur podróży
UE zmienia zasady przyznawania wiz krótkookresowych
Klienci biura składali fałszywą reklamację. Sprawa trafiła do sądu
Konsultacje lekarskie online. Jak wyglądają od strony technicznej?
Zima 18/19 już dostępna w systemach rezerwacyjnych ITAKI
Nowy serwis o turystyce krajowej. Co o nim myślicie?