Sopot chce wychować turystów
Turysto, szanuj Sopot - pod takim hasłem miasto rozpoczyna kampanię adresowaną do turystów odwiedzających Sopot.
Mamy około 2 mln gości rocznie, w samym sezonie letnim sprzedaje się ponad milion biletów na molo - mówi, cytowany przez miejski portal, Jacek Karnowski, prezydent Sopotu. Popularność miasta cieszy i większość turystów zachowuje się w sposób bardzo kulturalny. Zdarzają się jednak osoby, które robią sobie w Sopocie wakacje nie tylko od pracy, ale także od dobrych obyczajów. Głośno zachowują się w mieszkaniu czy na ulicy przeszkadzając mieszkańcom, nie szanują przestrzeni wspólnej w mieście czy w kamienicach, śmiecą czy załatwiają swoje potrzeby, gdzie popadnie - dodaje.
Miasto przygotowało 2 tys. plakatów (dwujęzycznych - po polsku i po angielsku), które zostaną przekazane zarządcom nieruchomości i spółdzielniom mieszkaniowym, pojawią się one także na słupach miejskich. Każdy sopocianin może odebrać plakat w punkcie informacji w Urzędzie Miasta Sopotu oraz w Informacji Turystycznej.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Akcja informacyjna władz Sopotu
[2018-06-27 10:40 83.4.69.*]
Kiedy to zrobi Zakopane
m.o odpowiedz »Akcja informacyjna władz Sopotu
[2018-07-06 09:46 80.52.226.*]
kultura z mediów = medialna! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
Itaka otwiera spółkę na Węgrzech
Polski Rainbow Tours wkracza na Litwę
Wycieczki w niskim sezonie tańsze niż rok temu?
Rząd przyjął nowelizację prawa o ruchu drogowym
Zakazy podróżowania drogo kosztowały grecką turystykę
LOT chce odszkodowanie od Boeinga
Teocharis: wzrost liczby zachorowań na COVID nie ma związku z turystyką
Raportowanie ESG - start w 2024
Strona Itaki najpopularniejsza wśród polskich biur podróży
UE zmienia zasady przyznawania wiz krótkookresowych
Klienci biura składali fałszywą reklamację. Sprawa trafiła do sądu
Konsultacje lekarskie online. Jak wyglądają od strony technicznej?
Zima 18/19 już dostępna w systemach rezerwacyjnych ITAKI
Nad Bałtykiem jest problem z ratownikami