Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Costa Firenze w pierwszym rejsie po Zatoce Arabskiej
W piątek 17 grudnia statek Costa Firenze wypłynął w swój pierwszy rejs po Zatoce Arabskiej, uczestnicząc wcześniej w oficjalnym otwarciu terminalu wycieczkowego Dubai Harbour Cruise Terminal.
Costa Firenze, inspirowana florenckim renesansem, po europejskich morzach pływa od lipca 2021 roku, natomiast w sezonie zimowym 2021/2022 będzie pływała w tygodniowe rejsy po Zatoce Arabskiej.
Debiut Costa Firenze w Dubaju zbiegł się w czasie z jeszcze jednym ważnym dla Dubaju wydarzeniem związanym z rozwojem tamtejszej turystyki. Statek włoskiego armatora wziął udział w oficjalnym otwarciu terminalu wycieczkowego w Dubaju. Dubai Harbour Cruise Terminal jest pierwszym w regionie portem dedykowanym specjalnie statkom wycieczkowym. W spektakularnej ceremonii uczestniczyła także AIDAbella, reprezentująca AIDA Cruises - niemiecki oddział Costa Group. Statek Costa Firenze oficjalnie uruchomił również wycieczki na teren dubajskiego Expo 2020, w szczególności do Włoskiego Pawilonu, którego armator jest Złotym Sponsorem.
Debiut Costa Firenze w Dubaju jest kolejnym milowym krokiem we wznawianiu naszej działalności. Jesteśmy podekscytowani ponownym uruchamianiem rejsów, szczególnie w tak znaczącej destynacji o wielkim potencjale, w której jako jedni z pierwszych inaugurujemy rejsy. Otwarcie nowego terminalu Dubai Harbour Cruise Terminal i nasze zobowiązanie do wspierania Włoskiego Pawilonu na Expo 2020 w Dubaju pokazują, że Costa, a także cała grupa Carnival Corporation, do której należymy, wciąż inwestują w sektor turystyczny i ponowne wznawianie rejsów wycieczkowych, z których Włochy i cała Europa czerpią ogromne korzyści ekonomiczne- powiedział Mario Zanetti, prezes Costa Cruises.
Projekt jest częścią strategicznego partnerstwa pomiędzy Carnival Corporation & plc, największą na świecie firmą rejsową a Shamal Holding, którego celem jest przekształcenie Dubaju w wiodący ośrodek turystyki morskiej w regionie. Dubai Harbour Cruise Terminal jest pierwszym portem w krajach arabskich, w którym mogą jednocześnie zacumować dwa duże statki wycieczkowe. Światowej klasy port położony jest w sercu nowoczesnego Dubaju, zajmuje powierzchnię ponad 120 000 metrów kwadratowych i tworzą go dwa specjalnie wybudowane budynki terminalu, zapewniające pasażerom i załodze bezpieczne oraz komfortowe podróżowanie.
Do 2023 roku sześć marek należących do Carnival Corporation (AIDA Cruises, Costa Cruises, Cunard, P&O Cruises, Princess Cruises i Seabourn) będzie cumować w Dubai Harbour Cruise Terminal, łącznie obsługując w emiracie 90 statków. Costa Firenze, do marca 2022 roku, będzie cotygodniowo zawijać do dubajskiego portu.
Trasa Costa Firenze obejmuje długie postoje w porcie w Dubaju (dwa dni) i Abu Dhabi (cały dzień, od godziny 9 rano do północy), co umożliwi gościom odwiedzenie dubajskiego Expo 2020. Współpracując z Włoskim Pawilonem, armator oferuje ekskluzywne wycieczki, będące prawdziwymi "grand tours", pozwalającymi odkryć włoską doskonałość prezentowaną na Expo.
Po zwiedzaniu Dubaju lub Abu Zabi, goście Costa Firenze udają się na Expo 2020, na które wchodzą uprzywilejowanym wejściem (bez kolejki), mając możliwość odkrycia około 200 pawilonów międzynarodowych wystawców. Jednak główną atrakcją wycieczki jest Włoski Pawilon - odwiedzany w czasie specjalnej wizyty z oprowadzaniem w różnych językach.
Włoski Pawilon zajmuje powierzchnię 3500 metrów kwadratowych i jest jednym z bardziej charakterystycznych obiektów Expo dzięki trzem dużym "kadłubom" pokrytym powłokami wykonanymi z resztek żywności, które tworzą największą na świecie trójkolorową włoską flagę. Motywem przewodnim pawilonu jest "piękno łączące ludzi", które zostało uznane za element integrujący interdyscyplinarną wiedzę z umiejętnościami z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Goście odwiedzający pawilon udają się w podróż, w czasie której odkryją "ogród opowieści" prezentujący włoską doskonałość oraz syntezę różnych elementów stanowiącą społeczną opowieść o know-how włoskich firm.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
Gdzie Polacy polecą sami na Święta i Nowy
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Koniec systemu ViaTOLL. Przewoźnicy alarmują, że nowy system nie jest należycie przygotowany
Novaturas: więcej klientów, mniejsza rentowność
Będzie nowy pełnomocnik ds. budowy CPK
Rząd ma narzędzia do pobudzenia turystyki wyjazdowej
POT apeluje do turystów o nieodwoływanie wyjazdów
Upadek biura podróży w Lubelskim
Wenecjanie protestowali przeciwko wycieczkowcom
Do jakich cukierni chodzą Polacy?
Ubezpieczyciele: nie zmieniliśmy zasad wystawiania gwarancji
Sindbad zamawia nowe autokary i podpisuje umowy z nowymi partnerami
Wakacje 2026 dalej w dobrych cenach
Lotnisko Ławica zmienia prezesów
Brytyjskie władze skracają czerwoną listę
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed pandemii?
Rośnie sprzedaż ofert egzotycznych
Dni otwarte w nowo otwieranym hotelu
Ludzie nie , dajcie sie oszukac, nie pracujcie jako piloci -rezydenci dla WEZYRA
