Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
Rzecznik Praw Pasażerów nie ma szans dotrzymać terminów
Powstanie urzędu Rzecznika Praw Pasażerów miało ułatwić pasażerom dochodzenie swoich praw. Póki co, skutek jest dokładnie odwrotny.
Od momentu powołania rzecznika, pasażerowie stracili możliwość dochodzenia swych praw (najczęściej chodzi o odszkodowania za opóźnienia lotów) w postępowaniu przed prezesem Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Miał się tym zająć właśnie nowo mianowany rzecznik. Z uwagi na trudną sytuację kadrowo-finansową urzędu, Rzecznik nie ma na chwilę obecną zespołu. Podejmujemy wszelkie starania żeby taki zespół został powołany. Z uwagi na bardzo dużą liczbę wniosków składanych do Rzecznika, wszystkie wnioski są przyjmowane i w miarę możliwości procedowane. Nie ma jednak możliwości dotrzymania terminu 90 dni na przeprowadzenie postępowania - takie oświadczenie pojawiło się na stronie rzecznika.
To nie jedyne zarzuty wobec nowo utworzonego urzędu. Na problemy z komunikacją z biurem rzecznika zwracał uwagę dr Piotr Cybula na blogu prawoturystyczne.com
W tej sytuacji najwięcej tracą pasażerowie. Oprócz pieniędzy, czasu i nerwów, tracą także zaufanie do instytucji publicznych. Zyskują przewoźnicy, którym jest coraz łatwiej unikać wypłaty odszkodowań. Święty spokój zyskują także urzędnicy z ULC - mają z głowy sprawami o odszkodowania. Do wygranych najprawdopodobniej będą mogły zaliczyć się także firmy zajmujące się pomaganiem w uzyskiwaniu odszkodowań - przy problemach jakie można napotkać w biurze Rzecznika Praw Pasażerów, część pasażerów może być bardziej skłonna, żeby, w zamian za procentowy udział w odszkodowaniu, przekazać sprawę prawnikom i mieć wolną głowę.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Rzecznik Praw Pasażerów bez zespołu
[2019-08-03 13:33 192.95.4.*]
Ci powołani przez PiS rzecznicy praw pasażerów lotniczych i kolei to takie pudrowanie g...a, chrakterystyczne dla podłej zmiany. Chodzi wyłącznie o posady dla swoich!
Dawid odpowiedz »Rzecznik Praw Pasażerów bez zespołu
[2019-08-08 16:41 78.131.195.*]
Znów ten koderski szczek... odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
IATA: Styczeń przyniósł duże spadki w ruchu lotniczym
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów dziennie?
Konflikt z kontrolerami zawieszony, a nie wygaszony
Grecja chce rozwinąć kolejną gałąź turystyki
Nowa Zelandia wzmacnia kontrole bezpieczeństwa na lotniskach
Almatur: zapracuj na własne zniżki
Polonus wprowadza podróże łączone
UOKiK: obecnie nie ma potrzeby odwoływania letnich, czy jesiennych wyjazdów
Wycieczki w biurach podróży nadal drożeją
Lotnisko w Radomiu: drugi przetarg z czterema ofertami
Nie chce niszczenia swojego obiektu
Władze Rzymu chcą podnieść ceny wjazdu dla autokarów
Trzy śródziemnomorskie kraje chcą wspierać rejsy wycieczkowe
Antalya: Ponad 2 mln turystów w niespełna pięć miesięcy
Polacy częściej sięgają po luksusowe alkohole
Minister infrastruktury zapowiada nową jakość na polskich drogach
[Poznań] Warkocz Magdaleny - szukam opinii