Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Linie Emirates wyróżnione w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2017
Jakie nagrody zdobył przewoźnik z siedzibą w Dubaju? W jakiej kategorii otrzymał pięć gwiazdek?
Linie Emirates otrzymały nagrodę za najlepszy system rozrywki pokładowej w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2017 podczas ceremonii, która odbyła się w ubiegłym tygodniu w Long Beach w stanie Kalifornia. Ponadto przewoźnik otrzymał pięć gwiazdek w systemie Global Airline Official Airline Rating, tj. najwyższą ocenę w pierwszej klasyfikacji linii lotniczych opartej wyłącznie na zweryfikowanych opiniach pasażerów.
Prezes linii sir Tim Clark zdobył wyróżnienie za całokształt pracy - APEX CEO Lifetime Achievement Award.Przewoźnik zwyciężył także w kategorii Best Original Video za prezentację wideo swojego produktu pt. "Welcome to ice".
System rozrywki pokładowej ice Emirates to przykład innowacyjności przewoźnika, który jako pierwszy zainstalował indywidualne ekrany w fotelach w każdej klasie 25 lat temu i wciąż udoskonala swój produkt z myślą o jak najlepszych wrażeniach pasażerów z podróży. Obecnie system ice oferuje ponad 2 500 kanałów z rozrywką, w tym najnowsze filmy z całego świata w przeszło 30 językach, liczne kompilacje uznanych seriali telewizyjnych, ogromną kolekcję muzyki i ponad 100 gier. Tylko w ostatnim roku przewoźnik rozszerzył ofertę rozrywki w systemie ice o ponad 10%, zapewniając pasażerom jeszcze większy wybór niż dotychczas.
Linie Emirates przeznaczyły znaczne środki na pokładowe usługi telekomunikacyjne i Live TV - obecnie telewizję na żywo można obejrzeć w 138 samolotach, w tym 18 Airbusach A380. Ponadto w 90% samolotów znajduje się sieć bezprzewodowa, a każdego miesiąca ten odsetek się zwiększa. We wszystkich klasach pasażerowie Emirates mają dostęp do bezprzewodowego Internetu w ramach bezpłatnego pakietu 20 MB danych. Każdego miesiąca z pokładowego Wi-Fi korzysta ponad 800 tys. osób.
W ramach niedawno rozszerzonej oferty pokładowego Internetu bezprzewodowego, członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards mogą liczyć na dodatkowe korzyści w zależności od poziomu członkostwa i klasy rezerwacyjnej. Firma SITAONAIR, która świadczy usługi telekomunikacyjne na pokładzie samolotów Emirates, została nagrodzona w plebiscycie APEX w kategorii Best Personalization Innovation.
Sir Tim Clark otrzymał prestiżowe wyróżnienie za całokształt pracy w branży lotniczej, której poświęcił 45 ostatnich lat. Clark dołączył do grona założycieli Emirates w 1985 roku jako dyrektor ds. planowania. Pod jego przewodnictwem przewoźnik został jedną z największych międzynarodowych linii lotniczych o niezrównanej jakości obsługi klienta, zarówno na ziemi, jak i na pokładzie. Wyróżnienie przyznawane jest liderom branży, którzy poprzez swoją wieloletnią pracę, poświęcenie i zaangażowanie przyczynili się do poprawy jakości usług oferowanych pasażerom.
W plebiscycie Passenger Choice Awards organizowanym przez stowarzyszenie APEX (Airline Passenger Experience Association) pasażerowie dzielą się swoimi wrażeniami z ostatnich podróży liniami lotniczymi. W ramach tegorocznego plebiscytu ocenili oni ponad 500 tysięcy lotów w okresie od 24 października 2016 r. do 31 lipca 2017 r.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Dział transport:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem UE
Tajlandia łagodzi zasady wjazdu
Będą ułatwienia wizowe dla Białorusinów?
Loty z Wielkiej Brytanii do Polski zostaną zawieszone
Ilu klientów obsłużyła Itaka w 2016 roku?
Otwarcie Bursztynowej Komnaty w Mamerkach
POT: youtuberzy ruszyli w Polskę
Kandydaci na prezydenta Krakowa opowiadają o pomysłach na turystykę
PIP nałożyła mandaty na zarząd PLL LOT
Lista rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróży skrócona
KE chce wprowadzić zmiany w kodeksie wizowym
Tunezja: nowe zasady wjazdu i kampania szczepień dla branży turystycznej
Gotowe dania w sklepach zagrożeniem dla restauracji?
Popyt na usługi noclegowe w Polsce wciąż rośnie
Będzie nowy system opłat drogowych
Imponujące obłożenie hoteli w tureckich ośrodkach narciarskich
Polska na podium jako cel podróży wypoczynkowych
