Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
EXIM tours z nową stroną i nowym adresem
EXIM tours uruchomił nową stronę internetową pod nowym adresem. Stronę promuje kampania w mediach oraz konkurs.
W konkursie dla klientów biura "Dlaczego należą Ci się wakacje?" jest do wygrania jest 20 nagród o łącznej wartości 50.000 zł, do wydania na urlop. Nowa strona pozwala na intuicyjne wyszukiwanie ofert i łatwą rezerwację wycieczek. Do tego ma mieć bardziej funkcjonalny design oraz łatwy do zapamiętania adres exim.pl. Została przygotowana we współpracy z doświadczonymi partnerami z czeskiego EXIM tours, którzy od lat badają i udoskonalają swój bliźniaczy serwis według najnowszych trendów i rozwiązań e-commerce.
Z dużą przyjemnością oddajemy w ręce klientów nową stronę exim.pl, która jest efektem naszej pasji do innowacji i dbałości o potrzeby użytkowników. Nasz polsko-czeski zespół zadbał o to, by była intuicyjna i przyjazna. To kolejny krok w kierunku rozwoju EXIMu, dywersyfikacji kanałów sprzedaży i zwiększania udziałów na polskim rynku - powiedział Prezes Zarządu EXIM tours Polska, Marcin Małysz.
Do korzystania z nowego serwisu exim.pl ma zachęcić konkurs Touroperatora, w którym uczestnicy mogą wygrać jedną z 20 nagród. Zasady są bardzo proste. Wystarczy wejść na exim.pl i napisać dlaczego właśnie Tobie należą się wakacje? Do wygrania vouchery na wyjazdy o łącznej wartości 50.000 zł.
Pula nagród:
2 x vouchery o wartości 10.000 zł
3 x vouchery o wartości 5.000 zł
15 x voucherów o wartości 1.000 zł
Konkurs trwa do 30 września, a wyniki zostaną ogłoszone do 5 października 2023. W konkursie nie mogą brać udział pracownicy EXIM SA oraz ich rodziny.
Nowy adres domeny i konkurs promuje kampania. W ostatnich miesiącach EXIM postawił na komunikację z wykorzystaniem mocnego, magentowego koloru marki. Również i tym razem widoczność kampanii wspiera ta kolorystyka. Motywem przewodnim, jest nawiązująca do memów stylistyka oraz hasło "Dlaczego należą Ci się wakacje?", którym biuro podróży zachęca do wzięcia udziału w konkursie.
Chcemy przełamać pozornie nudny temat promocji nowego serwisu www przez inspirację do kreatywnego poszukiwania powodów do urlopu" mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours. "Fani Make Life Harder czy Mordoru na Domaniewskiej będą mieli pole do popisu - dodaje.
Kampanię będzie można zobaczyć w Internecie i cyfrowych nośnikach OOH na terenie Warszawy, które są zintegrowane z kampanią mobile. Każdy, kto zobaczy outdorową reklamę EXIMu, dostanie jej kolejne odsłony na swoim telefonie, w ramach działań remarketingowych. Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy dentsu X (dentsu Polska). Touroperator mocno wykorzysta także kanały własne w szczególności media społecznościowe (Instagram, Facebook i LinkedIn).
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ryanair wygrywa kolejny
Jak Polacy rezerwują loty na igrzyska
Problemy po upadku niemieckiego
Dział aktualności dnia:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Wypadek polskiego autokaru w Chorwacji
Jak Polacy spędzają urlop w górach?
Nowa siatka połączeń Aerofłotu
Polskie restauracje wyróżnione w przewodniku Michelin 2018
Linie Emirates dołożą wejściówkę na Expo do biletów
Rozpoczęto konsultacje z przewoźnikami w sprawie budowy CPK
Leo Express wjedzie na polskie tory? Sprzedaż biletów rozpoczęta
Tajska Organizacja Turystyczna udostępnia nowe narzędzie
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to zwrócić?
Testowy pokój 4* Qubus Hotel Katowice gotowy
Wrześniowe last minute wpłyną na podejście do zakupów w nowym sezonie