Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca 100% zdalna dla biura podróży, elastyczne...
- Szukam Rezydenta zimowego na sezon 2025
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. turystyki - ITAKA Warszawa
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
POT rozpoczęła kampanię promocyjną na 14 rynkach
Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem "Poland. More than you expected".
Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. POT chce pokazać odbiorcom, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem czekającym wciąż na odkrycie.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.
Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów - mówi Rafał Szlachta, prezes POT.
Kampania realizowana jest przy współpracy z eSky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko. Działania promocyjne trwać będą w okresie listopad-grudzień br.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa kampania POT
[2021-11-24 12:25 198.50.152.*]
to chyba przygotowywali aktywiści i działacze Porozumienia Gowina z Wieliczki
Ciekawe kto teraz zgarnie offset ????!!!
***** *** odpowiedz »Nowa kampania POT
[2021-11-25 10:38 176.221.120.*]
żart!! Mogliby się bardziej postarać. Słabizna!!!!! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Przedłużony ruch bezwizowy do
Dział hotele, pensjonaty:
Były prezes POT dołącza do zarządu Polskiego Holdingu
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Starsze aktualności:
Zrównoważony rozwój ważny dla
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Od stycznia tylko jeden nowy kraj w Schengen
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II kwartale
Pomysł na City Break - tanie loty do Paryża
Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej
Trzęsienie ziemi w środkowej Szwajcarii. Władze liczą straty
Czeskie zamki i pałace wkrótce rozpoczną sezon turystyczny
Rozbudowano terminal pasażerski na lotnisku w Lublinie
grecja objazdowa z Biurem podróży Martin
Więcej turystów w polskich obiektach noclegowych
Jak zmieniają się ceny wyjazdów na najpopularniejszych kierunkach?
Cypr zmienia protokoły wjazdowe
Polacy wjadą do Turcji bez paszportu
Focus Hotels planuje kolejny obiekt
Elba: Darmowy urlop, jeśli będzie padał deszcz
Przewodnik turystyczny po Płocku i okolicach - Sylwia Wojewódzka
