TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






POT rozpoczęła kampanię promocyjną na 14 rynkach

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem "Poland. More than you expected".


Jej celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć. POT chce pokazać odbiorcom, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem czekającym wciąż na odkrycie.

Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook. Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.

Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów - mówi Rafał Szlachta, prezes POT.

Kampania realizowana jest przy współpracy z eSky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko. Działania promocyjne trwać będą w okresie listopad-grudzień br.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
polska organizacja turystyczna kampania poland more than you expected esky.pl Rafał Szlachta


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję