Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
Grupa eSky wdraża protokół NDC Finnaira
Grupa eSky wdrożyła technologię NDC Finnair. Współpraca ta umożliwi bezpośredni dostęp do pełnej oferty przewoźnika, a także gwarantuje możliwość sprzedaży większości jego taryf i usług.
Kolejny etap współpracy pomiędzy firmami jest częścią długofalowej strategii Grupy eSky, która ma na celu rozwój oferty produktowej poprzez bezpośrednie pozyskiwanie oferty lotniczej od linii lotniczych. Wdrożenie protokołu NDC Finnair udostępnia klientom eSky dostęp do różnorodnej oferty taryf lotniczych, a także możliwość personalizacji podróży.
Zdaniem Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA) technologia NDC umożliwia branży turystycznej zmianę sposobu sprzedaży produktów lotniczych poprzez rozwiązanie obecnych ograniczeń dystrybucji w branży, w tym zróżnicowanie produktów, dostęp do pełnej oferty lotniczych, a także płynnych doświadczeń zakupowych.
Jako akredytowany agent IATA stawiamy na rozwiązania przyszłości, które transformują branżę turystyczną. Nasza współpraca to kolejny krok w konsekwentnym wdrażaniu rozwiązań zorientowanych na kliencie. Finnair od zawsze inwestuje w nowoczesną technologię, a głębsza współpraca pomiędzy eSky i Finnair poprzez wdrożenie NDC to ważne wydarzenie, które wzmocni naszą pozycję na rynkach Skandynawskich oraz na całym świecie - mówi Paweł Szczepański, Product Development Director w Grupie eSky.
Cieszymy się z poszerzenia współpracy z Grupą eSky, która pomoże nam rozwijać i dostarczać klientom większy wybór i konkurencyjną ofertę produktową. Razem możemy zaoferować pasażerom możliwość dokładnej personalizacji podróży, a także zmodernizować sposób dystrybucji ofert pomiędzy liniami lotniczymi a innymi podmiotami rynku turystycznego - mówi Arunas Skuja, General Manager Europe East and the Baltics w Finnair.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
TUI stawia na sztuczną
Można składać oferty w Programie wsparcia
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Lotnisko Chopina zlikwidowało nieprawidłowości
Bośnia i Hercegowina promowały się na Tragach
Sabre stworzyło nową metodę analizy danych lotniczych
Lotnisko Berlin-Brandenburg (BER) w końcu gotowe
Powstaje Polski Holding Hotelowy
Hotel popularnego aktora wejdzie pod skrzydła Accoru
Nowy system audio-video w zabrzańskim hotelu
Wakacje.pl radzą turystom jak (taniej) wyjechać
Grecja przedłużyła ograniczenia podróżowania
Prawie 100 połączeń w zimowej siatce PLL LOT
UE zawiera z Tunezją nową umowę lotniczą
Polacy w podróży - gdzie jeżdżą, ile wydają?
Sky Club Nie taki promocyjny a Triada jeszcze droższa
Kolejne kraje zaostrzają przepisy covidowe
Linie Emirates rozszerzają współpracę z Airlink
Coraz więcej turystów zagranicznych w Polsce
Thomas Cook zamknie 21 salonów
TUI zapowiada zmiany w zarządzie
Ile firmy turystyczne przeznaczają na reklamę?
Beskidy: oszust musi zwrócić hotelom pieniądze za noclegi