Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Dwucyfrowe wzrosty Grupy eSky
Grupa eSky - turystyczny agent online, pochwaliła się ubiegłorocznymi wynikami operacyjnymi oraz planami dalszego rozwoju w 2019 roku.
Grupa w 2018 roku wypracowała blisko 1,5 miliarda złotych przychodów (liczonych jako całkowita wartość przeprowadzonych transakcji - TTV) oraz przychody netto na poziomie 180 milionów złotych. Oznacza to wzrost TTV o 41% a przychodów netto o ponad 35% w stosunku do roku 2017. Ponadto, liczba dokonanych za pomocą serwisu eSky rezerwacji lotniczych wzrosła rok do roku o 44% i wyniosła ponad 1,2 miliona.
Ubiegły rok dla Grupy eSky to także wejście na rekordową liczbę nowych rynków - w tym do Wielkiej Brytanii i Irlandii, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Grecji oraz krajów bałkańskich. W strategicznych planach na kolejne lata Grupa zakłada jeszcze intensywniejszą ekspansję, rozbudowanie siatki połączeń - zwłaszcza do krajów azjatyckich i afrykańskich - a także dalszy rozwój oferty pakietowej "Lot+Hotel" oraz połączeń łączonych.
"Ubiegły rok był dla nas jednym z najlepszych, przełomowych. Osiągnęliśmy imponujące wzrosty, rozwinęliśmy nowe linie produktowe, na niespotykaną dotychczas skalę eksplorowaliśmy nowe obszary geograficzne i z sukcesem weszliśmy aż na 10 nowych rynków. W tym roku będziemy wchodzić na kolejne rynki a nasze plany zakładają między innymi pokrycie całej Europy oraz wyjście jeszcze dalej. Mówiąc o skali planowanej ekspansji mam na myśli potrojenie liczby nowo zaadresowanych rynków w stosunku do tej z ubiegłego roku" - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes i CMO Grupy eSky.
W najbliższym okresie Grupa eSky skoncentruje się na wejściu na nowe rynki, ale także będzie dalej włączała do swojej oferty nowych przewoźników i rozwijała siatkę połączeń. W tej chwili użytkownicy serwisu eSky mogą skorzystać z oferty ponad 950 przewoźników- zarówno tanich linii lotniczych, charterów, jak i lotów regularnych.
Wyniki finansowe wywodzącej się z Katowic spółki są również rezultatem rozwoju oferty produktowej, w tym stale doskonalonej i poszerzanej oferty pakietowej "Lot+Hotel", a także rozwoju technologii wspierającej użytkowników w planowaniu podróży. W 2018 roku liczba osób aktywnie korzystających z serwisu wzrosła do 180 milionów. Grupa odnotowała także wzrost pobrań aplikacji mobilnej - do 3,6 miliona użytkowników.
"To nad czym również chcemy się skupić w 2019 roku to - obok ekspansji - dalszy rozwój naszych rozwiązań technologicznych. Myślimy o ulepszeniu oferty dostępnej w ramach lotów łączonych, pracujemy nad optymalizacją działania całej technologii oraz poprawie algorytmów wyszukań. Skupimy się także na dalszym intensywnym rozwoju oferty pakietowej "Lot+Hotel" - dodaje Łukasz Neska z Grupy eSky.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział hotele, pensjonaty:
Nowe centrum konferencyjne w
Polacy dalej zainteresowani
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Klub Agencji Eventowych partnerem konferencji organizowanej przez studentów
Polacy coraz chętniej latają do Azji
Jakie korzyści mają obiekty zrzeszone w ramach Polish Prestige Hotels?
Flixbusem dojedziesz do Finlandii
Przewoźnik lotniczy ogłasza niewypłacalność
Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucję ofert turystycznych
Grecja, Turcja i Egipt głównym celem wyjazdów Polaków?
Ryanair przegrał przed litewskim sądem
Marka Golden Tulip promowana przez Wojciecha Fiedorczuka
Net Holiday - czy to już koniec?
Gdzie szukać ofert pracy w Łodzi bez doświadczenia?
Niedługo zaczyna się 12 edycja Restaurant Week
Spragnieni Podróży - fragment książki
TUI Russia bez prawa do marki TUI